رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی

به گزارش رکنا به نقل از اِی بی سی، پزشکی که مظنون است «جمال خاشقجی» روزنامه نگار و منتقد برجسته سعودی را پس از ورودش به کنسولگری این کشور در استانبول، کشته و جنازه وی را مُثله کرده است؛ در سال 2015 با حمایت مالی دولت سعودی توانسته است در رشته پزشکی قانونی در انستیتو ویکتورین ملبورن تحصیل نماید.

مقامات ترکیه فردی به نام «دکتر صلاح التوبیدی» را به عنوان یکی از ۱۵ فرد مظنونی شناسایی کردند که روز دوم اکتبر در کنسولگری عربستان در استانبول منتظر ورود جمال خاشقجی به این محل و ترور Assassination وی بودند.

مقامات ترکیه می گویند که دکتر التوبیدی هنگام ورود و خروج از استانبول، یک اره مخصوص برای بریدن استخوان با خود حمل می کرده است!

شبکه خبری ای بی سی تأیید کرد که دکتر صلاح التوبیدی از ژوئن ۲۰۱۵ به مدت سه ماه در انستیتوی ویکتورین در شهر ملبورن استرالیا به عنوان یک آسیب شناس پزشکی قانونی فعالیت کرده است.

این فرد مظنون در زمان تحصیل خود در استرالیا، ریاست شرکت پزشکی قانونی عربستان را بطور همزمان برعهده داشت و هم اکنون نیز عهده دار یک مقام بلندپایه در وزارت کشور عربستان است.

گفتنی است که روابط وی با ارکان داخلی دولت عربستان برای مقامات ترکیه که در حال انجام تحقیقات پیرامون ابعاد مختلف ناپدید شدن و قتل Murder این روزنامه نگار سعودی هستند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 426932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟