منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : چندی پیش یک خانواده ۳ نفره برای تفریح به سمت سراب قنبر حرکت می‌کردند که در بین راه لاستیک خودروی پژو ۲۰۶ آن‌ها پنچر و مجبور به توقف در کنار جاده می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین حین ۲ نفر با مشاهده آن‌ها که مسلح به سلاح گرم و سرد بوده اند به این خانواده حمله ور شده و قصد سرقت Stealing خودرو و وسایل باارزش آن‌ها را داشتند که صاحب خودرو مقاومت می‌کند.

امان اللهی افزود: سارقان مسلح پس از آنکه یک تیر به قصد ترساندن صاحب خودرو شلیک می‌کنند در ادامه نیز با چند ضربه چاقو اقدام به مجروح کردن راننده کرده و خودرو را به سرقت می‌برند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با گزارش این موضوع به پلیس، تیمی از ماموران سریعا پیگیری ماجرا را در دستور کار قرار دادند و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی دو سارق مسلح شدند.

وی یادآور شد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی هردو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس Police منتقل می‌شوند.

امان اللهی افزود: در بازجویی‌های بعمل آمده هردو متهم به جرم Crime خود اعتراف و در ادامه برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس کرمانشاه ادامه داد: متهمان همچنین در اعترافات خود عنوان کردند که خودروی سرقتی را نیز به یک صافکاری تحویل داده و آن‌ها اقدام به اوراق خوردو می‌کنند.

وی گفت: با راهنمایی متهمان، آدرس صافکاری نیز پیدا و دو فردی که اقدام به اوراق خودرو کرده بودند دستگیر و در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند.

سردار امان اللهی در پایان از معرفی همدستان دو سارق مسلح به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: پلیس با قاطعیت به مقابله با مجرمان می‌پردازد و برای حفظ امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟