به گزارش گروه جنایی رکنا، 13 سال پیش مأموران پلیس Police گزارشی از ناپدید شدن ناگهانی مرد کارخانه داری به نام محمد دریافت کردند که نشان از سرنوشتی مرموز داشت.

همسر محمد وقتی پیش روی ماموران پلیس قرار گرفت ، گفت: «محمد آخرین بار از محل کارش تماس گرفت و گفت تا یک ساعت بعد به خانه می رسد اما هرچه منتظرش شدیم از او خبری نشد به تلفن همراهش زنگ زدیم اما نه تنها پاسخگو نبود بلکه از دسترس خارج شد و دیگر پاسخگو نبود..»

با این ادعاها تیمی از کارآگاهان برای رازگشایی به کارخانه محمد رفتند اما فهمیدند دو روز است محمد به محل کارش نرفته و کارگران نیز از او بی­خبرند.

در گام بعدی تحقیقات پلیس در ردیابی تلفن همراه محمد دریافت آخرین تماس وی با یکی از کارگران اخراجی کارخانه به نام ایزد بوده است و با تعقیب ایزد 30 ساله نیز مشخص شد وی از زمان ناپدید شدن محمد متواری شده است.

بدین ترتیب،چند روز بعد از حادثه Incident با تلاش پلیس محمد شناسایی و بازداشت شد.

مرد جوان با وجود اصرار بر بی گناهی قتل Murder را به گردن گرفت و

به مأموران گفت: «در کارخانه محمد کار می­کردم. در این سال ها ازدواج نکرده بودم و با خانواده او رفت و آمد داشتم. سال ها گذشت تا اینکه به بهانه ورشکستگی در لیست تعدیل نیرو قرار گرفتم و چند ماه قبل اخراج شدم. وقتی از کارخانه بیرون آمدم در یک شرکت مشغول کار شدم اما از آنجایی که مخارج پدر و مادرم با من بود از محمد خواستم هرچه زودتر حق و حقوقم را پرداخت کند.»

ایزد در ادامه گفت:« محمد از پرداخت سنواتم طفره می­رفت و امروز و فردا می­کرد. این شد که روز حادثه با او قرار گذاشتم و به خاطر فشار مالی تصمیم گرفتم هرطور شده است طلبم را از او بگیرم. وقتی محمد سر قرار آمد با هم صحبت کردیم تا اینکه حرف ما به درگیری کشید و در آن درگیری از ناراحتی و عصبانیت ناخواسته یک ضربه به سر مقتول زدم. فکر کردم بیهوش شده است به همین خاطر او را سوار ماشین کردم تا شاید بعد از ساعتی به هوش بیاید اما وقتی فهمیدم او مرده است از ترس پلیس او را سوزاندم و باقی اجساد را دفن کردم.»

بعد از این اعترافات، پلیس به محل حادثه رفت و بقایای جسد مرد کارخانه دار را پیدا کرد.

ایزد دراولین جلسه محاکمه بنا به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. با تأیید این حکم متهم در آستانه مرگ قرار داشت که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. او فرصت گرفت برای پرداخت دیه تنها واحد آپارتمانی که در حومه تهران را دارد بفروشد اما در مهلت داده شده نتوانست دیه را بپردازد.

بدین ترتیب ایزد روز گذشته در شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی Judge عبداللهی محاکمه شد.

اولیای دم که سه فرزند مقتول بودند بار دیگر درخواست قصاص کردند سپس ایزد در آخرین دفاعش گفت: «باور کنید تنها دارایی­ام همان آپارتمان Apartment است اما تا به حال فروش نرفته است. دارایی دیگری ندارم و از اولیای دم درخواست گذشت دارم.»

در پایان متهم به پای خانواده اولیای دم افتاد و از آنها درخواست گذشت کرد.

در ادامه همسر مقتول رو به متهم کرد و گفت:«یا قصاص یا دیه! وقتی شوهرم را می­کشتی از نون و نمکی که سر سفره او خورده بودی خجالت نکشیدی ؟! در این سال ها خانواده­ات یکبار به منزل ما نیامدند تا از من و فرزندانم دلجویی کنند. فرزندانم از خون پدرشان گذشت نخواهند کرد.

بنابه این گزارش، بزودی درباره قاتل The Murderer مرد کارخانه دار تصمیمم گیری خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصویر سربازان رژیم صهیونیستی در بیلبورد مناسبتی دفاع مقدس در شیراز! + تصاویر

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

فیلم دیده نشده از حادثه تروریستی اهواز / 4 داعشی 12 دقیقه شلیک کردند و حتی تیر خلاص هم زدند!

همسرم با هیچ دختری دوست نیست!

این 4 دختر تهرانی داستان عجیبی دارند!

فیلم لحظه تیراندازی و تعقیب و گریز شبانه 2 تبهکار در آبادان

شراره در راه پله های خلوت فریاد زد : خدایا کمکم کن!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

قتل زن بی نوا پس از خودکشی شوهرش / در بروجرد رخ داد

2 طلاق در شناسنامه عروس 12 ساله مشهدی

لو رفتن فیش های حقوقی در دعوای نماینده مجلس و وزیر نفت + فیلم

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

کدخبر: 419644 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟