ناگفته های مامور پلیس قهرمان حادثه ترویستی اهواز + عکس
حجم ویدیو: 17.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ستوان یکم میثم عیسی پرست از پهلوانان نیمروز اهواز است که عکسش در حالی که سپر دختر بچه ای شده بود ، در شبکه های اجتماعی منتشر شد. 11 سال قبل وارد نیروی انتظامی شد و حالا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان خدمت می کند. ساعت شش صبح شنبه خود را به محل رژه نیروهای مسلح رساند. مامور فداکار درباره شروع تیراندازی ها می گوید: "یگان ها در حال رژه بودند که ناگهان تیراندازی ها شروع شد. تروریست Terrorist ها فقط شلیک می کردند و نظامی و غیرنظامی برایشان فرقی نداشت. همانطور که دیدید پسر بچه چهار ساله ای هم در میان شهدا بود. نیروهای رژه رونده مسلح نبودند و همه به دنبال جانپناهی بودند تا هدف گلوله قرار نگیرند. "

تیراندازی ابتدا به سمت جایگاه مسولان بود و بعد از آن تروریست ها به هر سمتی شلیک می کردند. زن و بچه هایی که برای تماشای رژه آمده بودند ، وحشت زده به این سو و آن سو می رفتند. فرمانده ای در میان جمعیت فریاد می زد " بخوابید، بخوابید" همه روز زمین خوابیدند. دختر نوجوانی در کنار خیابان شوکه ایستاده بود. نمی دانست چکار کند. ستوان عیسی پرست با دیدن گلوله ای که از فاصله کمی از دختر رد شد ، به سمت او رفت و خودش را سپر او کرد.

مامور جوان ادامه می دهد: " دخترک ترسیده بود. تروریست ها از پشت سر شلیک می کردند. خودم را طوری سپر کردم تا اگر او را هدف قرار دادند، تیر به من بخورد و او آسیب نبیند. تروریست ها همین طور شلیک می کردند و توانستم او را به جوی آبی که آنسوی خیابان بود برسانم. لحظه ای بیرون جوی را نگاه کردم و دیدم تروریست ها نزدیک شده اند. به همین خاطر دوباره آن دختر را از جوی بیرون آورده و 200 متر پائین تر تحویل بچه های سپاه دادم . این دختر همراه مادرش برای تماشای رژه آمده بودند که بعد از شروع تیراندازی در ساعت 9 صبح ، از مادرش جدا شده و در تیررس تروریست ها قرار گرفته بود. بعد از هلاکت تروریست ها متوجه زنی شدم که به دنبال دخترش می گشت و نگران او بود. نشانی دختر را گرفتم و متوجه شدم مادر همان دختر است . او را به دخترش رساندم و برای کمک به مجروحان دوباره برگشتم.

عیسی پور متوجه عکاسی نبود که از رشادت او عکس گرفته بود. 24 ساعت بعد از این حمله تروریستی ، خانواده اش با او تماس گرفتند و خبر دادند ، عکسش در فضای مجازی پخش شده است. مامور فداکار دنبال تقدیر نیست و می گوید : هر کسی جای من بود این کار را می کرد. سبرپوشان ناجا همیشه برای حفظ نظم و امنیت هموطنان حاضر به گذشت از جان خود هستند و در این حمله ستوان مهران زرافشان از دژبان ناجا ، هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راننده های تهرانی از مرد لاغر اندام می ترسند!

انتقام از نوه 6 ساله بخاطر تنفر از عروس! + عکس

10 فیلم دیده نشده و جدید از حادثه تروریستی اهواز

لحظه ی وحشتناک سوختن 31 بازیگر زن و مرد در سر صحنه فیلمبرداری! + فیلم

بهناز بعد از طلاق در پارتی ها نقش پررنگی داشت!

راننده تاکسی خبر مرگ خود را در رادیو شنید!

مرگ وحشتناک عروس روستا پیش از رسیدن به مراسم / تراکتور چپ کرد؟ + عکس

این 2 مرد را می شناسید؟! / خاتون زن مرموزی است! + عکس ها

تکرار مرگ بچه در اشتباه مادرانه! / شربت متادون جان گرفت

یک شاخه گل زندگی عروس تهرانی را ویران کرد!

فحاشی خواهر بی رحم به آدمکش اجاره ای جلوی دوربین!+ فیلم و عکس

لحظه شلیک خونین به پای یک پلیس + فیلم

فیلم انتشار نیافته از حادثه تروریستی اهواز / شجاعت را ببینید! + جزییات

 

کدخبر: 419478 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟