به گزارش اختصاصی رکنا، صبا و نیما دختر و پسر عاشق زمانی که وارد دفترخانه شدند با شور و هیجان و کمی ترس صحبت می‌کردند. پسر جوان گفت: ـ چند سال است که خانه ما با خانه اینها دیوار به دیوار است و من علاقه زیادی در طول این سال‌ها به او پیدا کرده‌ام. البته باید بگویم اولین‌باری که او را دیدم زمانی بود که خانواده‌هایمان بر سر مسائل جزیی که در همسایگی اتفاق می‌افتد در حالی مشاجره بودند. فکر می‌کردم این عشق و احساس تنها در وجود من است ولی اشتباه می‌کردم و بعد از مدتی از نگاه‌ها و رفتار او متوجه شدم نسبت به من علاقه‌مند است.

وی اضافه کرد: در حالی که خانواده‌هایمان بشدت درگیر بودند ما به شکل پنهانی با هم ملاقات داشتیم. پس از مدتی از آشنایی‌مان تصمیم به ازدواج گرفتیم. ولی شرایط به گونه‌ای نبود که بشود این مساله را اعلام کرد. تلاش‌های ما برای آرام کردن جو خانه و کمرنگ کردن این اختلاف به نتیجه نرسید و اکنون 5 سال از آن زمان می‌گذرد. وی ادامه داد: حالا تصمیم گرفته‌ایم که با آنها حرف بزنیم و اگر بپذیرند به خاطر خوشبختی ما این ناراحتی را کنار بگذارند، به جای هزینه برگزار کردن مجلس عروسی، به فقرا و نیازمندان غذا داده و مایحتاج‌شان را برآورده کنیم.

دو خانواده بی‌خبر از اتفاقی که قرار بود بیفتد به پیشنهاد فرزندان خود به دفترخانه وارد شده بودند. تنها چند دقیقه بیشتر طول نکشید که از دیدن یکدیگر در آن مکان به خشم آمدند. در این زمان پسر و دختر جوان در حالی که در لباس‌های سفید عروس و داماد ظاهر می‌شدند، تمام حاضران را به تعجب واداشتند. پسر جوان از مهر و محبتی که نسبت به دختر همسایه داشت شروع به صحبت کرد و عروس در حالی که سر به زیر انداخته بود از نذری که برای این ازدواج کرده بودند حرف زد. دقایقی بیشتر طول نکشید که چند تن از بزرگان وارد صحبت شدند و بر اثر این صحبت‌ها کینه‌ها و کدورت‌ها میان‌شان کمرنگ شد. همسایه‌های قدیمی از اینکه باعث شده بودند فرزندان‌شان انتظاری پنج ساله را برای ازدواج بکشند خجالت‌زده بودند. حاجی‌میرزا خطبه عقد را که خواند عروس و داماد سوار خودرویی شدند تا با آن غذای نذری را در میان فقرا تقسیم کنند. پس از تقسیم غذا و هدیه به نیازمندان، عروس و داماد با آرامش به طرف شهر حرکت کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / محمد حبیبی در مقابل خانه اش گلوله باران شد + عکس

حمله موشکی به قایق تفریحی بن سلمان + عکس

مردی امروز صبح در تقاطع نیایش ولیعصر خود را دار زد + عکس

خوردن گوشت 30 انسان توسط زن 42 ساله + عکس

جواب حمید به زن مهربانش این بود: دیگر دوستت ندارم!

قتل هولناک با 206 شیشه دودی / بازپرس ویژه قتل دست قاتل را خوانده بود + عکس

اقدام شرم آور شاهین 16 ساله با عروس خانم در شب جشن!

درخواست متفاوت مادر شهید که اشک مرد بازیگر سینما را در آورد +فیلم

مهریه عجیب مهشید رامین را متعجب کرد / این عروس چاه می خواهد!

خودکشی الناز در خانه مجردی آرش / در مجیدیه تهران رخ داد

اعتراف هولناک یک مرد به قتل زن حامله اش / این مرد وسواس داشت +عکس

کفترباز به خانه همسایه ها سرک می کشید !

وعده نوبخت برای ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار حقوق بگیر

کدخبر: 418796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟