حجم ویدیو: 11.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:53

به گزارش گروه ترجمه رکنا، بار دیگر در هند یک دختر 7 ساله قربانی هوس های کثیف مردان سرزمینش شد.

این دختر 7 ساله که نامش به دلایل قانونی نامشخص است توسط همسایه هوسبازش مورد تجاوز Rape قرار گرفت.

مادر 26 ساله قربانی در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: مرد متجاوز Rapist بعد از این که به دخترم تعرض کرد در ازای یک تکه شکلات و 10 روپیه او را وادار به سکوت کرد.

وی در ادامه افزود: من زمانی که دخترم را جلوی در ورودی مشاهده کردم با یک حوله سفید دور کمرش و بدنی پر از کبودی در کوچه ایستاده بود و وقتی به سمتش رفتم متوجه شدم  پاهایش خون آلود است و روی پوست بدنش خط هایی از ضربه شلاق Whip دیده وجود داشت.

وقتی این وضعیت برهنه و خونی بودن دخترم را دیدم احساس کردم هیچ روح و جانی در بدنم وجود ندارد و هر زمان امکان دارد مقابل چشم همسایه ها نقش زمین بشوم.

نام مادر و قربانی تجاوز به دلیل این که مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته بودند و نمی توانند تحت قانون Law هند شناسایی شوند اعلام نشده است و خبرنگاران و سایت های خبری اجازه این که در ویدیو مصاحبه چهره مادر و دختر 7 ساله نشان بدهند را ندارند.

مادر در ادامه گفت: زمانی که دخترم از درد و خونریزی شکمش را نگه داشته بود و اشک می ریخت از ترس و اضطراب فورا به بیمارستان دهلی بردمش و پزشکان وقتی با معاینه متوجه جراحات وارد شده در بدنش شدند به اتاق عمل منتقلش کردند و تحت درمان قرار دادند.

به گفته های کمیسر پلیس Police دهلی جوان متجاوز که 21 سال دارد دستگیر شده و او اجازه این که اطلاعات بیشتری از متجاوز ارائه بدهد را ندارد.

مادر قربانی به مامورپلیس گفت که دور گردن دخترش شلنگ و شلاق خونی آویزان بوده که نشان می داد دخترش با چه چیزی مورد تجاوز قرار گرفته است.

وی همچنین معتقد است که حبس ابد و مجازات زندان Prison برای مرد متجاوز کافی نیست و وی حتما باید به دار آویخته شود تا مجازات تخریب آینده دختر 7 ساله اش را با مرگ پس بدهد.

پزشکی که قربانی را مورد درمان قرار داد معتقد است که او دختر قوی است که بعد از درمان توانست راه برود و بخندد این نشان می دهد که هنوز در روح و جسم او امید به زندگی وجود دارد.

به گفته وزیرامورخارجه هند، تجاوز موردی خجالت آور است که در تمامی کشور ها انجام می شود و مانند یک مشکل عمومی در بین مردم رواج یافته که مسئولان باید برای ریشه کن کردن این جنایت Crime اقدام کنند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

کدخبر: 418663 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟