حجم ویدیو: 44.46M | مدت زمان ویدیو: 00:06:57

فیلم پربازدید گفتگو با قاتل یک پرونده سیاه

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بهار، ۲۴ ساله در حالی که در مقابل قاضی Judge دادگاه خانواده اشک می ریزد گفت: در دانشگاه با پسری به نام امید آشنا شدم در این میان فقط شقایق که یکی از دوستان صمیمی ام بود از این ارتباط خبر داشت و من همه چیز را برای او تعریف می کردم.

این زن ادامه داد: قرار بود بعد از فارغ التحصیلی امید به خواستاری ام بیاید و ما با هم ازدواج کنیم اما در روزهای آخر امتحانات پسر یکی از دوستان پدرم مرا خواستگاری کرد و من هم که او را کاملاً می شناختم پاسخ مثبت دادم و زندگی ما آغاز شد.

وی ادامه داد: فرشاد مرا خیلی دوست داشت و من هم به زندگی ام عشق می ورزیدم. سال گذشته وقتی دخترم به دنیا آمد، همسرم یک گوشی هوشمند به عنوان «هدیه» برایم خرید. عضو یکی از شبکه های اجتماعی تلفن همراه شدم. در همین روزها شقایق به سراغم آمد و صحبت ما به خاطرات گذشته و همکلاسی های دانشگاه کشیده شد. آن روز شقایق شماره تماس امید را به من داد و گفت: این خیلی بی معرفتی است که تو با او ازدواج نکردی، او هنوز مجرد است حداقل با او تماس بگیر و عذرخواهی کن!!

بهار بیان کرد: با گرفتن آن شماره ارتباط من و امید شروع شد. ارتباط ما فراتر از تماس تلفنی می رفت و روز به روز بیشتر به یکدیگر نزدیک می شدیم تا جایی که امید در غیاب شوهرم به خانه ما می آمد و با یکدیگر خلوت می کردیم.

وی ادامه داد: اوضاع به همین شکل ادامه داشت تا اینکه روزی دخترم به پدرش گفت: چرا زمانی که تو در خانه هستی عمو امید به اینجا نمی آید؟ او فقط زمانی می آید که تو اینجن نیستی و سریع با مادر به اتاق خواب می رود!

زن جوان گفت: حرف های دخترم سبب شد همسرم به من شک کند، فرشاد از من شکایت کرد و حقیقت فاش شد اکنون نمی دانم چه بگویم چرا که قصد من به هیچ وجه خیانت Cheat نبوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

مادری هنگام دنده عقب با پراید دختر 3 ساله را له کرد

بلایی شومی که داماد غیرتی بر سر عروس زیبا و بی حیایش آورد + عکس های دلخراش

فیلم مدیرعامل فراری سکه ثامن با چشم بند در فرودگاه! + جزییات

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

لحظه حمله پلنگ به مردی که قصد نجاتش را داشت + فیلم

دختر جوان پس از کشتن نامزد خائنش قلب و مغز او را خورد و فیلم آن را منتشر کرد +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

 

کدخبر: 416892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟