مهرداد جهانی امروز ضمن بازدید از محور کرج_ کندوان در جمع خبرنگاران، گفت: لغزندگی جاده از نظر رویه آسفالت مورد تایید نیست و از پلیس Police راه گزارش خواستیم که دلایل تصادفات این جاده را گزارش کند.

وی با اشاره به تصاویر لغزش و انحراف چند خودرو در محور کرج _ چالوس گفت: تصاویر گازوئیل‌ریزی در جاده منتشر شده که رانندگان در پیچ جاده، کنترل خودرو را از دست می دهند و منجر به حادثه Incident می شود این موضوع به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت مشخص شد رویه آسفالت هیچ اشکال فنی ندارد اما در مورد ریختن گازوئیل، ورود نکردیم چرا که از حوزه کاری ما خارج است و مدیران قضائی و دادستان در حال پیگیری ماجرا هستند.

جهانی با عنوان اینکه تردد استان البرز بیشتر از سایر استانهاست، اذعان داشت: متوسط تردد کشور 500 مورد است در حالی که در استان البرز با 51 میلیون تردد خودرو، متوسط استانی با 1500 تردد، سه برابر تردد کشوری است.

مدیرکل راهداری البرز ادامه داد: از بین این ترددها، 850 مورد مربوط به محور کرج-چالوس است.

وی گفت: متوسط تردد در سطح استان، هزار و 600 مورد است که تنها در مرداد ماه جاری گزارش شده است.

مدیر کل اداره راهداری البرز در ادامه به روشنایی 23 کیلومتری جاده اشاره و تصریح کرد: پروژه ایجاد روشنایی در تونل شماره 5 و کندوان به طول 4 کیلومتر بازنگری شده و نصب و نگهداری سیستم اتوماسیون تونل نیز جزو وظایف راهداری البرز بوده که در حال اجراست.

وی با اشاره به انجام عملیات روکش آسفالت در محور کرج_چالوس، گفت: 50 کیلومتر از عملیات آسفالت، انجام شد و ادامه مسیر در حال انجام است که تا پایان شهریور به اتمام می رسد.

جهانی در ارتباط با عملیات شانه‌سازی جاده چالوس، گفت:‌در حال حاضر به لحاظ جلوگیری از واژگونی خودرو و کاربران، عملیات شانه سازی، همزمان با آسفالت اجرا می شود.

وی افزود: با نصب 12 سامانه تردد شمار، می توان متوسط تردد ساعتی، حجم تردد، سرعت غیر مجاز و سرعت متوسط را محاسبه و هر ماه گزارش تحلیلی از این عملکرد ارائه کرد.

جهانی انتهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری استان البرز را انتهای تونل کندوان اعلام کرد و گفت: تونل کندوان مرز مشترک البرز و مازندران است که عملیات راهداری استان در مسیر کرج-کندوان خاتمه پیدا می کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز همایون به مهسا در اتاق پر از شکلات ! + عکس

دست درازی مرد بی حیا در هواپیما به یک دختر در کنار همسرش+عکس

تصاویر گردن زدن یک زن با شمشیر در عربستان غوغا به پا کرد +عکس

وقتی فهمیدم زنم از من حامله نشده است دنیا روی سرم خراب شد !

در پارتی شوم حامله شدم !

تجاوز به زن شوهردار درحمام/ متجاوز دربرابر چشم مرد به زنش تجاوز می کرد+عکس

سوراخ شدن عجیب صورت پسر تهرانی به دست خود ! + تصاویر

گفتگو با سعید براتی بعد از آزادی از اسارت تروریست ها / 15 ماه در یک دخمه بودم + عکس

خودکشی مادر نازنین زهرا در بی اعتنایی پلیس مرند به فیلم شکنجه دیدن کودکش ! + عکس

مرد تهرانی در خانه زن ماساژور مُرد!

می ترسم شوهرم متوجه ارتباط شومم با همکلاسی ام شود ! / نمی توانم از او دل بکنم !

حامله شدن همزمان 16 پرستار یک بیمارستان ! + عکس

معجزه قرآن در نجات مرد اعدامی از چوبه دار

کدخبر: 409188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟