قتل پدر با غذای مسموم در ناهار دسته جمعی + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : روز 21 مرداد ماه سال جاری مسئولان بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با ماموران کلانتری 107 فلسطین از مرگ مشکوک مردی به خاطر مسمومیت خبر دادند و تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

کارآگاهان اداره دهم در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که علاوه بر مرد فوت شده 2 نفر دیگر نیز ( شریک متوفی مراه پسرش ) دچار مسمومیت شده اما در مراجعت به بیمارستان ، این 2 نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته ومداوا شدند اما با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت شدت مسمومیت ، متوفی در داخل بیمارستان فوت کرده است .

کارآگاهان به تحقیق از این دو نفر پرداختند ؛ این پدر و پسر در اظهارات خود به کارآگاهان عنوان داشتند : " همراه متوفی (53 ساله) و پسرش به نام محسن ( 35 ساله ) در داخل مغازه واقع در خیابان بهار مشغول ناهار خوردن بودیم که متوجه ی مزه عجیبی در داخل غذا شدیم ؛ به همین علت پس از خوردن تنها چند قاشق دیگر به خوردن غذا ادامه ندادیم اما متوفی و پسرش غذای خودشان را تمام کردند ؛ حدود یک ساعت پس از صرف غذا بود که ناگهان هر 3 نفرمان دچار مسمومیت شده و از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدیم ؛ ما 2 نفر به صورت سرپایی مداوا شدیم اما متوفی پس از چند ساعت ، در داخل بیمارستان فوت کرد .

با اعلام نظریه پزشکی در خصوص علت مرگ ( فوت ناشی از مسمومیت شدید ) ، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی به تحقیق از پسر متوفی که او نیز در زمان صرف نهار حضور داشت اما دچار هیچگونه مسمومیت غذایی نشده بود ، پرداختند ؛ همزمان ، کارآگاهان با اطلاع از وجود دوربین های مداربسته در داخل مغازه به بررسی تصاویر آنها پرداخته اما در کمال تعجب اطلاع پیدا کردند که دوربین مغازه از صبح روز 21 مرداد ماه هیچگونه ضبط تصویری نداشته است !

دلایل و شواهد بدست آمده تماما حکایت از وقوع جنایت داشت ، لذا با توجه به دلایل بدست آمده و همچنین تناقضات موجود در اظهارات پسر متوفی ، محسن روز 24 مرداد ماه در محل سکونتش در منطقه تهرانپارس دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

محسن در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل پدر خود شد اما سرانجام در روز شنبه 27 مرداد ماه لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به شیوه مسموم کردن غذا اعتراف کرد ؛

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : از چندی پیش دچار مشکلات مالی شده بودم و هیچ راهی برای حل آنها پیدا نمی کردم ؛ نهایتا تصمیم گرفتم تا به زندگی خود پایان دهم و به همین علت با 15 هزار تومان اقدام به تهیه سم کردم ؛ روز جنایت در داخل مغازه نشسته بودم و قصد داشتم تا با خوردن سم به زندگی خود پایان دهم که در یک لحظه ، زمانیکه هیچکس در داخل مغازه حضور نداشت تصمیم خود را تغییر داده و آن زمان تصمیم به کشتن Killing پدرم گرفتم اما برای آنکه همه چیز را عادی نشان دهم غذای پدرم را به همراه غذای شریک مغازه و پسرش مسموم کرده تا علت مرگ پدرم را ناشی از مسمومیت غذایی عنوان کنم . به سراغ دستگاه ضبط دوربین های داخل مغازه رفته و آنرا خاموش کردم ؛ پس از آن سم را داخل غذای پدرم ریخته و مقدار کمتری از سم را نیز داخل غذای شریک مغازه و پسرش ریختم و ... " .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه 10 دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واکنش تند یک آقازاده در فضای مجازی / اگر نمی‌توانید پول دربیاورید بروید بمیرید!

رسوایی اخلاقی برای یک چهره مذهبی سرشناس

زن 35 ساله شوهر داشت اما با پسران نوجوان می پرید! / پلیس فاش کرد + عکس

زن صیغه ای بین 2 دوست فاجعه آفرید! + عکس

دختر ورزشکار بوشهری ناجی جان ۴ نفر شد

عجیب ترین خوش شانسی 2 دزد بدشانس + عکس

زن شوهردار وقتی به دانشگاه رفت با دیدن سامان خائن شد!

پشت پرده شوم سفر مجرّدی مردان عراقی‌ به مشهد

عکس‌های برهنه سارا 21 ساله لیلا را شوکه کرد!

تجاوز به زنان شوهردار مقابل چشم همسرانشان! + عکس

تجاوز نظافتچی بیمارستان به یک زن بی هوش

ازدواج موقت در قم هم دردسر ساز شد !

برای اولین بار/ تصاویر واقعی دیده نشده از وضعیت وحشتناک اسرای ایرانی درعراق

بچه داخل شکم مائده از شوهرش نبود! / روز طلاق فاش شد!

 

کدخبر: 408834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟