به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی اهل مینه‌سوتا روی چشم‌های نوزاد 2ماهه‌اش سس فلفل مالید، بینی او را تا وقتی کبود شود گرفت و بعد به سمت صورت او وسایل آتش‌بازی شلیک کرد. این مرد 32 ساله که شان مایکل فولتز نام دارد از زمان به دنیا آمدن دخترش او را به طور مداوم شکنجه Torture می‌داد. او داخل دهان، بینی و چشم‌های نوزاد فلفل می‌ریخت و راه‌های تنفسی‌اش را تا جایی که نوزاد کبود شود می‌بست. فولتز همچنین به سمت صورت نوزاد فشفشه و دیگر وسایل آتش‌بازی نشانه می‌رفت. 

4F081BB400000578-0-image-m-30_1534037729186
وقتی نوزاد توسط مادرش برای مداخلات پزشکی به بیمارستان برده شد پزشکان مشاهده کردند که نوزاد زخم‌ها و سوختگی‌های عمیقی روی چشم‌ها، صورت و شانه‌هایش دارد. بعد از این بود که فولتز اعتراف کرد که نوزاد را شکنجه می‌کرده و چون او سنی نداشته که قادر به شناسایی‌اش باشد او را هدف گرفته بود. فولتز قبلا در مورد زخم‌های دخترش به همسرش می‌گفت که این زخم‌ها کار پسر 3ساله‌شان است که با تفنگ اسباب‌بازی خواهرش را هدف قرار می‌دهد. او در بیمارستان مجبور شد همه‌چیز را به ماموران پلیس Police اعتراف کند و به آنها گفت که حتی وقتی در محل کار بوده به این فکر می‌کرده که هنگام بازگشت به خانه از چه روش‌هایی برای شکنجه دخنرش استفاده کند. او دلیل عمده این کار را گریه‌های بدون توقف نوزاد اعلام کرد. 
همسر فولتز که در پی این حوادث Accidents وحشتناک از او جدا شده است می‌گوید اصلا حدس هم نمی‌زد که با چه هیولایی زندگی می‌کند. فولتز که به 30 ماه زندان Prison محکوم شده است علاوه بر آن باید 6هزار دلار هم به همسر سابقش غرامت بپردازد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 406771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟