به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت Crime کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

برادرم را کومله حین نگهبانی به‌شهادت رساند

شهید علی‌پناه ارشادی ۶ آذر ۱۳۳۹ در روستای فارسون، استان چهارمحال‌و‌بختیاری متولد شد. پدرش کارگر و مادرش خانه‌دار بود. او تا پایان مقطع راهنمایی درس خواند، سپس درس را رها کرد و همراه پدرش مشغول کار شد. وی در سال ۱۳۶۰ عازم خدمت سربازی شد، هنوز شش ماه از رفتنش نمی‌گذشت که در ۱۹ دی ۱۳۶۱ توسط عناصر گروهک تروریستی کومله و دمکرات در دیواندره بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

آنچه در ادامه می‌خوانید، شرحی است بر گفت‌وگوی بنیاد هابیلیان با برادر شهید علی‌پناه ارشادی:

«علی‌پناه فرزند سوم خانواده بود. پسر پرجنب وجوشی بود. بزرگ‌تر هم که شد، حسابی اهل ورزش Sport بود. پابه‌پای پدرم به مسجد می‌رفت. یادم است از کودکی با هر کسی دوست نمی‌شد، دوست داشت آن‌ها در خانواده مذهبی و نمازخوان باشند. در نهایت همه دوستانش به شهادت رسیدند.

ما در آن زمان از نظر مالی شرایط سختی داشتیم، علی‌پناه تمام تلاشش را می‌کرد تا بتواند باری از دوش پدرمان بردارد. مدتی در روستا کار کرد؛ اما کفاف زندگی‌مان را نمی‌داد. راهی خوزستان شد تا بتواند آنجا شغل مناسبی پیدا کند. چند ماه هم در آنجا کارگری کرد و در نهایت دوباره به روستا بازگشت. سال ۱۳۶۰ بود که تصمیم گرفت به سربازی برود. همه خانواده مخالف رفتنش بودیم؛ ولی او در تصمیمش مصمم بود، می‌گفت: «شما نمی‌دانید، الان دنیا در مقابل ایران است و من باید از کشورم دفاع کنم.»

شش ماه از رفتنش گذشت که خبر شهادتش را برایمان آوردند. علی‌پناه در منطقه مریوان در حال نگهبانی به دست عناصر گروهک تروریستی کومله و دمکرات به شهادت رسید.»

منبع: میزان

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دسیسه عجیب دختر دانشجو تهرانی برای پسر همکلاسی اش!

ممدخان شرور معروف دستگیر شد

این مردعاشق بو کردن کفش زنان و دختران بود/ پلیس او را دستگیرکرد+عکس

فرو ریختن ناگهانی سقف تالار هتل هنگام جشن عروسی! + فیلم و عکس

معمای جنجالی در باغ‌وحش/ مردم راست می‌گویند یا مسئولان؟ +عکس

قتل هولناک دختر بچه 3 ساله از سوی پدر 23 ساله در مشهد

تجاوز وحشیانه معلم خصوصی به دختر دانش آموز / دخترم را عریان به تخت بسته بود و ...

نقش پزشکان برج ساز در مافیای زمین تهران !

بچه روباه تهرانی های خیابان دیباجی را به وحشت انداخت! + عکس

شیوا با کلاه گیس نقش زن خیابانی را بازی می کرد / او صیغه دوست آرش بود! + عکس

خیانت عروس 14 ساله به خاطر پسر تبریزی به داماد بی نوا

اعتراض وحشتناک مرد مشهدی به صدای موسیقی جشن عروسی همسایه / او به مهمانان شلیک کرد

عروس با پسرعمویش ارتباط داشت / داماد در اتاق حجله او را کشت + عکس

 

کدخبر: 401723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟