به گزارش گروه جنایی رکنا، ۳۱ مرداد‌سال ۹۵، مأموران پلیس Policeپایتخت از مرگ مشکوک پسری به نام محمد در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند. شواهد نشان می‌داد محمد و دوستانش سوار خودروی ۲۰۶ بوده که در جریان درگیری با دو موتورسوار با ضربه چاقو به قتل Murder رسیده است. 
در تحقیق از شاهدان حادثه Incident مشخص شد سرنشینان موتورسیکلت به نام‌های سپهر و کیوان بلافاصله بعد از حادثه از محل متواری شده و به مکان نامعلومی گریخته‌اند. با ثبت این اطلاعات سپهر و کیوان تحت تعقیب مأموران قرار گرفتند تا اینکه سپهر شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی‌های به درگیری با سرنشینان ۲۰۶‌اعتراف کرد، اما کیوان را عامل قتل معرفی کرد. در حالیکه تحقیقات برای شناسایی کیوان ادامه داشت، مشخص شد کیوان به صورت قاچاقی از ایران گریخته و به کشور ترکیه رفته است. تلاش برای ردیابی وی ادامه داشت تا اینکه متهم اردیبهشت سال‌۹۶ به ایران بازگشت و خودش را تسلیم پلیس کرد. 
کیوان بعد از شرح ماجرا و اقرار به جرمش روانه زندان Prison شد و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. 
صبح دیروز پرونده روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی Judge قربان‌زاده قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند سپس کیوان در جایگاه ایستاد، اما جرمش را انکار کرد و گفت: «من در قتل نقشی نداشتم. با دوستانم در پارک تفریح می‌کردیم و بعد از شرب خمر من و سپهر سوار موتور شدیم و قصد داشتیم در پارک دوری بزنیم که همان لحظه مقتول و دو دوستش با خودروی‌۲۰۶ مقابل ما ایستادند. آن‌ها را می‌شناختیم. سرنشینان‌۲۰۶ که مست بودند بی‌دلیل به ما فحاشی کردند و همین بهانه درگیری شد. مقتول قمه را از داخل ماشین به بیرون پرتاب کرد که لبه قمه به صورتم خورد و زخمی شدم. راننده‌۲۰۶ هم با چاقو به دست سپهر زد. همان لحظه چاقویی که در جیب داشتم را بیرون آوردم و به سمت شیشه ماشین پرتاب کردم. چاقو به شیشه برخورد کرد و شیشه شکست. حتی نوک چاقو هم پرید، اما مطمئن هستم این چاقو به هیچ کسی برخورد نکرد.»
متهم در ادامه گفت: «دقایقی از این درگیری نگذشته بود که سرنشینان‌۲۰۶ دور شدند و سپهر با موتور آن‌ها را تعقیب کرد. نگران شدم و برادرم و دوستانم را صدا کردم. همان موقع راننده ۲۰۶ با ماشین حرکت کرد و به پای یکی از دوستانم به نام مجتبی خورد. برادرم، حامد بلافاصله مجتبی را سوار ماشین کرد تا او را به بیمارستان برساند. در بیمارستان بود که متوجه شدیم مقتول فوت کرده است. با این خبر ترسیدیم و همراه سپهر به مشهد فرار Escape کردیم.»
متهم در خصوص فرار از کشور گفت: «راهی غیر از فرار نداشتم به همین خاطر همراه یکی از دوستانم قاچاقی از ایران به ترکیه رفتیم. پس از چند روز با یک جاعل آشنا شدیم که در عوض ۴۰‌میلیون تومان برایمان پاسپورت جعلی درست کرد. ما با پاسپورت جعلی به یونان رفتیم، اما پلیس یونان متوجه جعلی بودن پاسپورت شد و ما را به ترکیه بازگرداند. من در ترکیه در شرایط بدی بودم که شبانه و با کمک یکی از نگهبانان که به او پول داده بودم، توانستم فرار کنم و به ایران برگردم. آنجا بود که به محض ورود به ایران به اداره پلیس رفتم و حقیقت را گفتم.»
سپس برادر کیوان که چند ماه قبل به اتهام قتل یکی از دوستانش دستگیر شده بود و از زندان به دادگاه اعزام شده بود به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی در جایگاه ایستاد، گفت: «وقتی برادرم به اتهام قتل گرفتار شد من در خانه یکی از دوستانم نشسته بودم و با هم مشروب می‌خوردیم. حالت طبیعی نداشتیم که دوستم به شوخی به رویم چاقو کشید و من چاقو را از دست او گرفتم و نمی‌دانم چطور چاقو وارد شکم او شد. باور کنید در آن درگیری حضور نداشتم و فقط به دوست برادرم کمک کردم تا او را به بیمارستان برسانم.»
در ادامه دیگر متهمان که به اتهام شرکت در نزاع دسته‌جمعی با قرار وثیقه آزاد بودند از خودشان دفاع کردند. 
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هواپیماهایی که در آسمان تصادف کردند! + تصاویر

فوری / خودکشی خونین و هولناک در اهواز / یک آتش نشان مصدوم شد

بی ناموسی در شورای روستایی مظفرآباد! / تجاوز وحشیانه به دختر 16 ساله

شیفتگی 30 دختر به عکس سلبریتی جوان بی حیا / پلیس همدان ردیابی کرد

پای نماینده مجلس در برنامه زنده جنجال به پا کرد + تصاویر

جزییات ناگفته درباره اعدام محمد ثلاث / معاون جنایی دادستان به پمپئو پاسخ داد

وحشت در هواپیمای شخصی شکیرا !

بی حیایی کیم کارداشیان با 2 پسر مدرسه ای! / او دستگیر شد+عکس

تجاوز به سارا با اجازه شوهرش! + عکس

برسد به دست مادرزنم ! / متن نامه زن و مرد جوانی که دیروز با هم در تهران خودکشی کردند؟

"افروز" همزمان صیغه 4 مرد پولدار بود / او با زیبایی فریب می داد

پدرام با شیرین کار بی حیایی کرد تا اجازه ازدواج صادر شود!

«طاها» 8 ماهه درگذشت! + عکس

دختر 9 ساله بخاطر بی حیایی پیرمرد همسایه خودکشی کرد! / در آبادان رخ داد

 

کدخبر: 401107 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟