آخرین خبر از مربی منحرف ورزشی و پسر بچه شیرازی / تعطیلی باشگاه! + عکس متهم

27 خرداد امسال یک مربی رزمی کار در یکی از باشگاه‌های ورزشی شیراز بــــــــــــــه شاگرد 9 ساله‌اش تعرض کرد. پس از آنکه پسر کوچولو موضوع را به مادرش خبر داد او را به پزشکی قانونی برده و پس از انجام معاینات لازم موضوع تعرض تایید شد. با پیگیری‌هایی که مادر این کودک انجام داده بود، متهم پس از 6 روز فرار Escape دستگیر شد و پرونده به دادسرا و سپس به شعبه یک دادگاه کیفری یک شیراز ارسال شد. علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز که پیشتر از صدور کیفرخواست، لغو مجوز فعالیت ورزشی و مربیگری متهم 40 ساله خبر داده بود، حدود یک ماه پس از این اتفاق تکان دهنده حکم پلمب باشگاه محل فعالیت متهم را صادر کرد و این حکم با حضور مأموران کلانتری و اماکن به اجرا درآمد.مادر پسر 9 ساله به خبرنگار «ایران» گفت: «امیدوارم با این کار خانواده‌های دیگری هم که فرزندانشان طعمه این مربی شده‌اند پا پیش گذاشته و شکایت کنند تا متهم به سزای اعمال بی‌شرمانه‌اش برسد.»مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس تصریح کرد که نباید و نمی‌توان فردی که جرمی را خارج از فضاهای ورزشی انجام داده به جامعه‌ی ورزش و مکان‌های ورزشی نسبت داد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، حیدرعلی کامیاب در خصوص خبر تجاوز Rape مربی دفاع شخصی به نوجوان 10 ساله در شیراز، گفت: جامعه‌ی ورزش Sportایران، فارس از چنین جرائم و بی‌اخلاقی‌هایی مبرا بوده است.
وی گفت: فردی در منزل شخصی و به اسم ورزش، جرمی را مرتکب شده است؛ نسبت دادن این موضوع به ورزش و فضای ورزشی به‌دور از انصاف است.
کامیاب تاکید کرد: تمام مربیان و حتی مدیران باشگاههای ورزشی تحت مدیریت و نظارت ورزش و جوانان دارای مجوز فعالیت هستند و برای دریافت مجوز فعالیت مراحل مختلف گزینش را طی کرده‌اند؛ تا امروز هم هیچ مشکل اخلاقی را در باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی شاهد نبوده‌ایم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: سال‌های زیادی است که مجوز فرد متهم در پرونده‌ی تجاوز به نوجوان شیرازی باطل شده و بدون مجوز در منزل شخصی‌اش فعالیت می‌کرده که اقدامی غیرقانونی بوده است.
کامیاب گفت: اشتباه اول در این اتفاق از سوی خانواده رخ داده که بدون انجام تحقیق فرزند خود را به فردی بدون مجوز آن هم در منزل شخصی می‌سپارند؛ لازم است حریم خانواده مورد مراقبت جدی باشد و برای آموزش‌های ورزشی تنها به باشگاه‌های دارای مجوز مراجعه شود.
وی همچنین گفت: فردی که این خبر را در فضای مجازی پخش کرده بدون در نظر گرفتن همه جوانب و حقایق ماجرا بوده که این امرباعث تشویش اذهان عمومی و جامعه ورزش شده است و قطعا موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.
فردی که با عنوان مربی ورزشی به یک نوجوان در شیراز آزار و اذیت رسانده بود دستگیر و روانه‌ی زندان Prison شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از دختران بی حجاب در المپیاد زیست شناسی تهران

کتک کاری 2 کارشناس در برنامه زنده تلویزیونی + عکس

مرجان 25 ساله شاهد خودکشی وحشتناک میثم بود! / این دختر تهرانی به ارتباط با او نه گفته بود! + عکس

شلیک مستقیم و مرگبار مامور پلیس تهران به پسر نوجوان در پارک + عکس

تجاوز وحشیانه دراکولا به دختران + عکس

حکم اعدام برج ساز مشهور تهرانی زنش را به دادگاه کشاند! + عکس

قتل وحشیانه مادر بی نوا توسط 3 فرزند شیطان + تصاویر تلخ

کشف راز آزارهای شیطانی و سریالی دختران تهرانی توسط خواننده پاپ + عکس

فوری / محل و ساعت اعدام 2 قاتل شیطان صفت مشهدی در ملاعام اعلام شد + عکس

سواستفاده کثیف استاد دانشگاه از 100 دانشجوی پزشکی + عکس

ترور طلبه سروآبادی جلوی چشمان خانواده اش + جزییات

فوری/ وحشتناکترین عکس از یک جسد داخل باغی در رشت

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

 

کدخبر: 399468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟