راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، او در گفتگو با کارشناس اجتماعی کلانتری ۳۰مشهد بی مقدمه رشته کلام را به دست گرفت و گفت: از خواب و خوراک افتاده ام. این بچه چند ساعت گم و گور بود. موضوع را به پلیس Police اطلاع دادم. بعد از چند ساعت سروکله اش پیدا شد.

مرد ۴۱ساله نفس عمیقی کشید و افزود: هر چه می کشیم از دست ندانم کاری های خودمان است. من با هزار بدبختی چرخ زندگی ام را می چرخانم و تا حالا سعی کرده ام آبرومندانه زندگی کنم. اما چه فایده به خاطر یک بی مبالاتی و از طرفی لج بازی همسرم دچار چنین دردسری شده ایم و چند روز است از کار و زندگی افتاده ایم. همسرم با من یکدل نیست و در تربیت ۲ فرزندمان آن طور عمل می کند که دلش می خواهد. از یک سال قبل ما سر نوع لباس پوشیدن و حتی آرایش ، رفتار و حرکات دخترمان اختلاف پیدا کردیم. هر چه می گفتم این بچه بزرگ شده و باید رفتارهای صحیح و یک سری مسایل مهم در نوع پوشش و رفتارهایش را از همین الان به او بیاموزیم گوشش بدهکار نبود. من از این وضعیت عذاب می کشیدم و البته به خاطر حفظ آبرو خودخوری می کردم.

این مرد ادامه داد: یک روز ظهر دخترم سراسیمه و نگران به خانه آمد و گفت که جوانی موتورسوار مدتی است برایش ایجاد مزاحمت می کند. من و همسرم مجبور شدیم به طور نوبتی او را در راه رفت و برگشت از مدرسه همراهی کنیم. اما با این وجود باز هم مشکل حل نشد. روزهایی که همسرم او را به مدرسه می برد مادر این پسر مزاحم نیز سر راهشان سبز می شد.

مانده بودیم چکار کنیم. این مادر و پسر که خانه و نشانی مان را هم یاد گرفته بودند به خواستگاری راحله آمدند.

من به ۲علت به آنها جواب منفی دادم. اول این که هم پسر این خانم و هم دختر من که ۱۸و ۱۴ساله هستند هنوز دهان شان بوی شیر می دهد و وقت ازدواج شان نیست. دوم این که با تحقیقاتی در محل زندگی شان فهمیدم این پسر خانواده و اصل و نصب درست و حسابی ندارد و مادرش چون قصد ازدواج دارد می خواهد به نوعی فرزندش را از سر راه خود بردارد و به همین خاطر تصمیم گرفته برایش زن بگیرد.

پدر ۴۱ساله افزود: متاسفانه باز هم خوش و بش های بی دلیل همسرم با این زن سبب شد دخترم نیز به پسر او علاقه مند شود. شریک زندگی ام می گفت هر چه سریع تر تکلیف این بچه ها را روشن کنیم بهتراست. او از زبان مادر پسر جوان نیز شنیده بود که شوهر سابقش (پدر این پسر) دستش به دهانش می رسد و می تواند با حمایت های مالی بچه مان را خوشبخت کند.

من دیگر نمی توانستم خودم را کنترل کنم. برای همسرم و دخترم خط و نشان کشیدم که این پسر و مادرش را چنان تنبیهی می کنم که تا آخر عمر یادشان بماند و... .

راحله که با شنیدن این حرف نگران شده بود به سراغ مادر این پسر می رود تا به او گوشزد کند که چه تصمیمی گرفته ام و... .

این زن و پسر ناخلفش هم بچه کم تجربه مرا همراه خود به مناطق ییلاقی اطراف شهر برده و تا آخر شب در گشت و گذار بوده اند. در واقع این زن می خواست به من بفهماند که دخترم و همسرم پشیزی برای من ارزش قایل نیستند.

در این چند ساعت غیبت راحله ،همسرم خودش را به هردری می زد تا نشان و خبری از این بچه پیدا کند. او حالا فهمیده چه اشتباهی کرده و من می خواهم دستی دستی پاره تنم را به آتشی بیندازم که می دانم سرنوشتش را به تباهی و پوچی خواهد رساند.

راحله و پدرو مادرش از دایره اجتماعی کلانتری ۳۰به مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان رضوی معرفی شدند تا مشکل آنها با کمک کارشناسان ورزیده و مشاوران مجرب این مرکز تخصصی مطالعه و مورد بررسی قرار گیرد و بتوانند بهترین تصمیم را برای ادامه راه زندگی خود بگیرند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

امیر جعفری داغدار شد +عکس

سه برادر بی رحم خواهر جوان خود را به رودخانه زال اندیمشک انداختند!

ادعای آزار شوم یکی از زنان ایرانشهری رد شد / 2 زن دیگر ادعای آزار ندارند

عمو قناد معروف در بیمارستان بستری شد +عکس

اولین گفتگو با خانم پرستاری که در فاجعه ایرانشهر شکار شد / هر 4 جوان خبیث بودند

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

نوعروس خائن خود را به جوان دانشجو مطلقه معرفی کرد!

قتل زن جوان در خانه فساد! + عکس 2 قاتل در محاصره پلیس مشهد

کبوتری که هواپیما فوتبالیست های سعودی را آتش زد + عکس

دستگیری مرد جگرکی با 3 هزار شیشه مشروب در تهران+ عکس

نقشه نصاب ماهواره برای زن و دختر تنها در خانه

 

کدخبر: 390466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟