این پسر را می شناسید؟ / پدرش در تهران سرگردان اوست! + عکس

عابد بخشی نوجوان ۱۴ ساله‌ گیلانی است که روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه سال جاری به بهانه خرید بستنی از خانه خارج شده و آنطور که خانواده و بستگانش می‌گویند، دیگر به منزل بازنگشته است.

عباسبخشی پدر عابد به تشریح جزئیات خروج پسرش از خانه پرداخت.

صدایش پریشان و خسته است و برخلاف گفته خودش که می‌گفت: هنوز چهل سالش نشده است، اما صدایش به پیرمرد‌های ۷۰ ساله می‌خورد و می‌شد چشم انتظاری را از لابه‌لای واژه‌هایی که بر زبان می‌آورد، فهمید و درک کرد.

تا به حال تنها به تهران نیامده بودم

پدر عابد می‌گوید: من یک کارگر ساده‌ام و تا به حال به تنهایی به تهران نیامده بودم. خیلی نگران پسرم هستم و اکنون ۳ روز است که به دنبال پیدا کردن ردی از فرزندم، از گیلان راهی تهران شده‌ام.

پدر عابد بخشی می‌گوید: عابد مدتی است که می‌گفت دوست دارد سرکار برود، اما قبل از خروج پسرم از خانه هیچ گونه بحث یا درگیری با او در خانه پیش نیامده است که بگویم پسرم با دلخوری خانه را ترک کرده و یا از خانه فرار Escape کرده است. به برادر دوقلویش گفت که می‌رود برای او و خواهرش بستنی بخرد و برگردد.

پدر این پسر گمشده گیلانی اینطور ادامه می‌دهد: پسرم تا کلاس ششم بیشتر درس نخوانده است و به دلیل اینکه علاقه‌ای به درس خواندن نداشت، ترک تحصیل کرد و گاهی با عمویش که در تهران زندگی می‌کند، سرکار می‌رفت و مدتی را هم با او مشغول به کار بود، تا همین ۵ ماه پیش که به خانه برگشت.

او می‌گوید: روزی که عابد برای خرید بستنی به بیرون از خانه رفت و برگشتنش طولانی شد، ابتدا سراغ پسرم را از تمام جا‌هایی را که حدس می‌زدیم رفته باشد، گرفتیم و متاسفانه کسی از او خبری نداشت.

پدر عابد بخشی پسر گمشده گیلانی در ادامه گفت: ابتدا به کلانتری رفته و گمشدن پسرم را به پلیس Police اطلاع دادیم و پس از آن به سراغ مغازه‌ای که دوربین مداربسته‌اش تصاویر سوار شدن عابد به ماشین‌های ترمینال مسافربری به سمت تهران را ضبط کرده بود، رفتیم و با دیدن فیلم ضبط شده در دوربین مداربسته فوق، مطمئن شدیم که او به قصد تهران از خانه خارج شده است.

سرنخ‌های احتمالی پای پدر گیلانی را به پارک شوش کشانده است

این پدر گیلانی اضافه کرد: راننده‌ای که پسرم عابد را به تهران رسانده است، مدعی است که عابد هزینه کرایه را نداشت که پرداخت کند و به همین دلیل شناسنامه و کارت عابر بانکش را از او گرو گرفته و پس از آن با شماره تماسی که در دفترچه یادداشت پسرم مشاهده کرده بود، تماس گرفته است.

پدر پسر گمشده گیلانی می‌گوید: پس از تماس راننده با شماره تلفن همراه من، به آدرسی که او داد رفتم و هزینه کرایه را پرداخت کردم و شناسنامه و دفترچه تلفن پسرم را از او گرفتم و راننده می‌گوید که عابد را تا ترمینال مسافربری غرب در تهران رسانده است و پس از آن عابد برای تهیه مبلغ کرایه با او خداحافظی کرده و دیگر خبری از او نشده است.

او در ادامه اظهار کرد: راننده پس از تحویل شناسنامه عابد به من و گرفتن کرایه، گوشی خود را خاموش کرده است و هیچ شماره تماس و آدرسی نیز از او نداریم و این موضوع برای ما مشکوک است و در حال حاضر پلیس در حال جستجوی نشانه‌ای از راننده است تا بلکه با سرنخ‌های او هر چه زودتر به پسرم برسیم.

یکی از بستگان خانوادگی عابد بخشی نوجوان گمشده گیلانی، به نام آقای دوستی نیز اظهار کرد: عابد مشکلی با خانواده اش نداشت و فقط دوست داشت به سرکار برود و شاید با همین هدف از خانه خارج شده است.

وی اضافه کرد: روز پنجشنبه سوم خرداد ماه، زمانی که پدر عابد به دنبال یافتن پسرش در میدان شوش و پارک شوش حضور داشت، پسری جوان با دیدن عکس عابد مدعی شد که او را طی این دو سه روز در پارک شوش مشاهده کرده است.

دوستی تصریح کرد: پدر و برخی از اقوام عابد، شب و روز گذشته را در پارک شوش به دنبال او بودند و متاسفانه هنوز هیچ سرنخی از عابد پیدا نکرده‌اند و جستجو برای یافتن نشانه ای از این پسر نوجوان هنوز ادامه دارد.

ضرورت عزمی جدی در یافتن کودکان گمشده

فاطمه دانشور عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران و مدیر یک موسسه خیریه، طی روز‌های اخیر در صفحه اینستاگرام Instagram خود نوشته است: در ماجرای ربوده شدن محمد حسین کودک 10 ساله مشهدی که کمتر از یک ماه پیش توسط مردی جوان ربوده و ابتدا مورد اذیت و آزار قرار گرفت و سپس به قتل Murder رسید و همچنین در ماجرای بنیتای ۸ ماهه، پلیس در آغاز عملیات جستجو تعلل کرده بود و خانواده هر دو کودک از این موضوع ناراحت هستند.

دانشور معتقد است: سیستم‌های انتظامی در مواقع بحرانی گمشدن و ربوده شدن کودکان، به کندی مداخله می‌کنند و درگیر بروکراسی‌های اداری می‌شوند.

حساسیت بالای پیگیری موضوع کودکان گمشده و یا ربوده شده بر کسی پوشیده نیست و چنین عملیات‌هایی باید با دقت نظر و در نظر گرفتن همه جوانب پیش برود.

اما اینکه در ماجرای کودکان گمشده سرعت در کنار دقت اهمیت دارد و بحثی مهم و حیاتی است و سرنوشت کودکان فوق به دقت و سرعتی بستگی دارد که پلیس در چنین عملیات هایی به کار می‌گیرد و البته همکاری خانواده کودکان گم یا ربوده شده با پلیس نیز به همین اندازه ضرورت دارد.

زندگی در دنیای امروز با تنش‌ها و استرس‌های فراوانی همراه است و گمشدن فرزندان به دلایل مختلف، بخش عمده‌ای از این استرس‌ها را رقم می‌زند.

امید است که دستگاه‌های مسئول، حال بی‌قرار پدر و مادر عابد و سایر کودکان و نوجوانان گمشده را دریابند و با قرار دادن خود به جای آن‌ها، با عزمی جدی عملیات جستجوی پرونده‌های مربوط به این خانواده‌ها را به پیش ببرند.

پدر عابد بخشی این روزها در خیابان های پایتخت سرگردان است و به امید یافتن نشانه ای از پسر خود هر نشانه و ردی را دنبال می‌کند.

8064202_539

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیبایی برادر زاده پرنسس دایانا جنجالی شد! / این خانم در امان نیست! + تصاویر

فاجعه /فروش آدامس مخدر۵۰۰ تومانی جلوی مدارس دخترانه و پسرانه

ناصر ملک مطیعی ستاره ماندگار سینمای ایران درگذشت + آخرین مصاحبه

این 2 دزد مهربان را می شناسید! / درخواست قاضی از مردم تهران + فیلم گفتگو و عکس

بلای وحشتناکی که بر سر «آتنا» دختر بچه گیلانی آمد / پدرش غم سنگینی دارد! + عکس

اقدام سیاه 3 کارگر افغان با پسر 7 ساله تهرانی

با بهرام قرار کاری داشتم ولی مرا به حاشیه شهر برد / آتنا التماس کرد! +عکس

امیر وقتی به پاتوق دوستانش رفت فهمید دوستانش خواهر او را بیهوش کرده و در اتاق خوابانده اند!

آوار سیل بیخ گوش تهران / 89 تن در لواسانات و فشم از مرگ نجات یافتند + عکس و جزئیات

محاکمه مادر به خاطر مجبورکردن دختر 17 ساله اش به ازدواج

قتل جوان ایرانی در ناگویای ژاپن / عضو ایرانی باند یاکوزا به خاطر قتل در تهران دستگیر شد + عکس

زنم روس است و در فرانسه با یک مرد غریبه زندگی می کند / شکایت تاجر ایرانی در تهران

زن بی نوایم را فقط به خاطر چند بار تماس تلفنی رییس شرکت کشتم!

کدخبر: 383582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟