هیچ گاه فکر نمی کردم با یک شوخی مسخره این گونه با حیثیت دوستانم بازی کنم و علاوه بر آن آبرو و اعتبار خودم نیز زیر سوال برود. نمی دانستم کار اشتباهی را که تنها برای شوخی و سرگرمی انجام دادم میلیون ها بار در شبکه های اجتماعی تکرار و به جنجال بزرگ تبدیل می شود تا جایی که... 

مرد ۴۵ ساله که به اتهام انتشار یک عکس جنجال برانگیز در شبکه های اجتماعی و همچنین هتک حیثیت دوستانش توسط کارآگاهان پلیس Police فتادستگیر شده بود در حالی که از شدت شرم چشم به زمین دوخته بود به مشاور و مددکار اجتماعی پلیس فتا گفت: سال ها با آبرو و عزت زندگی کرده ام و در بین دوستان و آشنایان اعتبار زیادی دارم اگر چه مهندس هستم، اما سال ها به تجارت مشغول بودم و موفقیت های زیادی را به دست آوردم. در بین دوستانم به فردی خوش اخلاق و شوخ طبع معروف بودم و سعی می کردم دوستان زیادی داشته باشم.

این مرد که از شدت استرس و ناراحتی نمی توانست از لرزش دست و پایش جلوگیری کند ادامه داد: از مدت ها قبل و برای ورزش Sport صبحگاهی به پارک می آمدم که در این جا با ۲ نفر از هم سن و سالان خودم دوست شدم. دوستی ما هر روز عمیق تر می شد به طوری که پس از ورزش صبحگاهی مدتی را به شوخی و خنده سپری می کردیم تا آن که چند روز قبل وقتی ۲ تن از دوستانم روی چمن های پارک نشسته بودند با گوشی تلفن همراه عکسی از آن ها گرفتم و سپس برای سرگرمی Hobby و شوخی زیر آن عکس مطلب مسخره ای با این عنوان که «این افراد همان ۲ نفری هستند که در عربستان مورد آزار قرار گرفته اند و به خاطر استرس به این روز افتاده و پیر شده اند»

نوشتم و آن را در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کردم، اما طولی نکشید که این شوخی بی مزه به جنجالی بزرگ تبدیل شد و این عکس میلیون ها بار در بین کاربران چرخید. تاجر میانسال که دیگر در میان های های گریه سخن می گفت، ادامه داد: پس از این اتفاق ناگهان کارآگاهان پلیس به سراغم آمدند و مرا دستگیر کردند. این اولین باری است که در طول زندگی ام حلقه های آهنین قانون Law را بر دستانم احساس می کنم.

من با انگیزه خاص این اشتباه بزرگ را مرتکب نشدم بلکه تنها هدفم شوخی و خنداندن دوستانم بود ولی در این جا فهمیدم که دوستانم به خاطر این کار اشتباه من خانه نشین شده و مورد تمسخر دیگران قرار گرفته اند. حالا هم اگر چه می دانم با آبروی خود و دوستانم بازی کرده ام و آن ها حاضر به گذشت نیستند، اما نمی دانم چگونه باید این شرمساری را جبران کنم تا...  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خیلی عجیب / این پسر باردار شده است! +عکس

مرگ مادر و دختر گلستانی در شعله های آتش قاتل ناشناس

​یک زن کثیف با پسرش ازدواج کرد! / این زن محاکمه می شود + عکس

این عروس و داماد در تهران سر بریده شدند + فیلم های و عکس های تکاندهنده

انتشار فیلمی از شکنجه پلید یک دختر زیبا + فیلم تکاندهنده

بلایی که زنان داعشی به سر سربازان عراقی آوردند

خودکشی زن تهرانی در بلوار اندرزگو /روز سوم عید رخ داد

ناگفته هایی از سرنوشت عجیب آزاده نامداری در سوئیس + عکس و فیلم

عروس خانم به کثافتکاری قبل از ازدواج اش ادامه داد! / مجتبی مچ او را در خانه گرفت!

پول بادآورده زندگی دختر 17 ساله را نابود کرد + عکس ها

فریبا من را فریب داد! / پسر شیطان صفت دام هولناکی برای من پهن کرده بود

لوازم آرایشی صورت دختری را زشت کرد / این دختر بستری شد! + عکس ها

ارتباط همزمان دانشجوی شیطان صفت با نسرین و مهشید

امیر ژوله ممنوع التصویر شد + عکس

فتوای خنده دار مفتیان عربستان درباره خوردن آجیل در نوروز +عکس

پشیمانی مادر دوقلوها از کثافت کاری های شوم

 

کدخبر: 368308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟