به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سعید بابایی با بیان اینکه از اولیای دانش‌آموزان تقاضامندیم مراقب فرزندان خود باشند، اظهار داشت: اولیای دانش‌آموزان باید مراقب فرزندان خود باشند چون که امروزه مواد مخدر Drugs دانش‌آموزان و قشر جوان را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر توسط پلیس Police مواد مخدر استان در 11 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: کل مواد مخدر کشف شده در 11 ماهه نخست امسال یک تن و 361 کیلوگرم بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه کشف تریاک از آغاز امسال تا پایان بهمن‌ماه 986 کیلوگرم بوده است، خاطرنشان کرد: کشف شیشه 10 کیلوگرم بوده است.

وی اشاره‌ای به کشف حشیش در استان کرد و افزود: امسال توانستیم با تلاش مضاعف پلیس مواد مخدر کشف مواد مخدر حشیش را به 36 کیلوگرم برسانیم.

بابایی با بیان اینکه کشف هروئین 11 کیلوگرم از نخستین روز امسال تا 30 بهمن بوده است، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با قدرت کامل در ایام قبل از عید و همینطور نوروز 97 حضور خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: از مردم تقاضا داریم گزارشات خود را با شماره 128 به پلیس اعلام کنند و همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر 24 ساعته آماده شنیدن گزارشات مردمی هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پایان اشاره‌ای به تعداد نفرات دستگیر شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کرد و گفت: 2 هزار و 369‌ نفر از متخلفان توسط پلیس دستگیر شدند و تشکیل پرونده برای این نفرات انجام و تحویل مراجع قانونی داده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟