به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugsتهران بزرگ، شب گذشته موفق شد با متوقف کردن یک موتور سیکلت حوالی خیابان گلاب فلکه صادقیه، یک کیلو و ۸۹۰ گرم شیشه کشف و متهم را نیز دستگیر کند.
با تلاش ماموران، یک محموله ۱۳۹ کیلو و ۷۵۰ گرمی تریاک از خانه ای در فاز یک شهرک اندیشه شهریار کشف و متهم نیز دستگیر شد.
شب گذشته، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز نیز موفق شد در بازرسی از خانه ای خالی از سکنه در روستای اسلام آباد نگور، محموله ۲ تن و ۱۹۸ کیلوگرمی تریاک و ۲۰ کیلو و ۴۰۰ گرمی حشیش را کشف کند.
در درگیری شب گذشته میان ماموران مبارزه با مواد مخدر سراوان با قاچاقچیان که منجر به فرار Escape آنان شد، ۸۵۴ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک و ۵۷ کیلو و ۷۰۰ گرم هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.
تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر زاهدان باعث کشف ۳۱۴ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک از خانه ای در روستای خواجه مس این شهرستان و دستگیری چهار متهم شد.
عصر روز گذشته، ماموران با متوقف کردن یک کامیونت در محور بم ـ زاهدان موفق به کشف ۱۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و دستگیری دو متهم شدند.
صبح روز گذشته در تعقیب و گریز میان قاچاقچیان و پلیس در محور مهریز ـ یزد، یک محموله ۱۱۲ کیلوگرمی حشیش کشف و پنج نفر نیز دستگیر شدند.
صبح روز گذشته نیز ماموران با مراقبت های ویژه موفق به شناسایی یک کامیون حمل مواد مخدر در محور اردکان ـ عقدا شده و با متوقف کردن آن، ۱۰۲ کیلو و ۵۵۰ گرم حشیش کشف و راننده را نیز دستگیر کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 364202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟