250 کیلو تریاک در شیشه های سس مایونز توسط اطلاعات سپاه تهران کشف شد +فیلم
حجم ویدیو: 7.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه تهران، با اعلام خبر کشف بزرگترین‌ محموله ترانزیت مواد مخدر Drugs به اروپا اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه تهران، باند حرفه‌ای ترانزیت مواد مخدر به مقصد اروپا متلاشی شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال فعالیت اطلاعاتی چند ماهه مبنی بر ترانزیت محموله قابل توجهی از موادمخدر به مقصد اروپا، نیروهای سازمان اطلاعات سپاه تهران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی این محموله را در یک دستگاه خودروی کشنده که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

به گفته این منبع آگاه، قاچاقچیان موادمخدر دستگیر شده در این عملیات قصد خارج کردن بیش از 250 کیلوگرم تریاک را به مقصد کشوری در غرب اروپا داشتند و درصدد بودند این مواد را در قالب محموله مواد خوراکی از کشور خارج کنند.

وی در ادامه افزود: این مواد با پوششی خاص در بسته‌های سس مایونز قرار داده شده بودند و کشف این حجم از مواد در سطح ترانزیت بی سابقه بوده و جزو بزرگترین محموله‌های کشف شده ترانزیتی در تهران است.

این منبع آگاه در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این عملیات، تمام افراد مرتبط با این باند شناسایی شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 365039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟