‌فرماندار فردیس در خصوص پرونده مرگ کودک 2 ساله فردیسی در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان گفت: هنوز از طرف مجموعه علوم پزشکی گزارشی از این پرونده به فرمانداری داده نشده است.

ابوالفضل اینانلو در خصوص آخرین وضعیت پرونده بردیا کودک 2 ساله‌ای که در یکی از درمانگاه‌های این شهرستان فوت کرد گفت: روز گذشته این موضوع را از رئیس شبکه بهداشت شهرستان جویا شدم و اعلام شد که پرونده در حال پیگیری است.

اینانلو افزود: هنوز گزارشی از طرف مجموعه علوم پزشکی به فرمانداری فردیس داده نشده و به محض اعلام گزارش، موضوع به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان شهرستان فردیس نیز اعلام کرد: این بیمارستان تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روند ساخت آن به خوبی پیش می‌رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فردیس با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از 160 تخت به 360 تخت افزایش یافته است گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ساخت این بیمارستان تا اواخر سال 97 و اوایل سال 98 به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این بیمارستان از محل سفر رئیس جمهور است و به طور کامل پرداخت خواهد شد.

اینانلو به بازدید اخیر استاندار از این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: استاندار البرز در این بازدید تاکید کردند که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان هر چه زودتر تخصیص یابد تا مردم شهرستان فردیس بدون بیمارستان نمانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟