دست‌به‌‌دامان مادرم شدم تا شاید پدر را راضی کند اما خودش هم مخالف این ازدواج بود. می‌گفت لیلا نمی‌خواهم شاهد بدبختی تنها دخترم که توئی باشم. از طرفی، خانواده سعید هم کوتاه نیامدند و نمی‌دانستیم چه‌کار کنیم. سعید پیشنهاد داد از خانه فرار Escape کنیم. بلیت اتوبوس گرفتیم و به راه افتادیم. در اولین ایست و بازرسی پلیس‌، مأموران انتظامی به ما شک کردند و دستگیر شدیم. با روسیاهی و شرمندگی، به خانه برگشتیم. سخت‌گیری‌های هردو خانواده شروع شد اما ما هم‌قسم شده بودیم که برای به هم رسیدن از هیچ‌کاری دریغ نکنیم. کار به تهدید کشید‌. دو خانواده از ترس آبرویشان با این ازدواج موافقت کردند.

زندگی مشترک در حالی شروع شد که خنده مصنوعی و محبت‌های دروغین اطرافیان را حس می‌کردیم. آن‌ها فقط به خاطر چشم مردم جواب سلاممان را می‌دادند. سعی می‌کردیم با مشکلات زندگی بجنگیم تا ثابت کنیم عاشق واقعی هستیم اما چون حمایت عاطفی خانواده‌هایمان را نداشتیم، نتوانستیم تاب بیاوریم. البته شوهرم نیز مردی نبود که فکرش را می‌کردم. او خودخواه و زودرنج و عصبی بود و سر کوچک‌ترین بهانه‌ای کتکم می‌زد.

بیست و چند سال از زندگی سرد و بی‌روح ما گذشت. در این مدت، بارها و بارها خودم را لعن و نفرین می‌کردم که چرا از خانه فرار کردم و به نصیحت‌های پدرم گوش ندادم اما دیگر نه پدرم زنده بود که سراغش بروم و اعتراف کنم اشتباه کرده‌ام و نه مادرم با توجه به بیماری‌اش گوش شنوایی برای درد‌دل‌هایم داشت. متأسفانه احساس تنهایی و سرخوردگی و حتی پشیمانی از این ازدواج سبب شد بعد از تولد اولین فرزندمان، از شهرخودمان به این شهر بیاییم. بعد هم سعید معتاد Addicted شد. چند سالی است که او مرا هم به لجن‌زار اعتیاد کشانده است و حالم روز‌به‌روز بدتر می‌شود. حالا سعید کم آورده است و می‌گوید بهتر است از هم جدا شویم. او نمی‌تواند چرخ زندگی را بگرداند. از دستش خسته شده‌ام. این سرنوشت بد فرجام فرار شومی است که مرا به این حال و روز انداخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

شهر آرا/متین بیشابوری

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شهاب حسینی عزادار شد

اولین تصاویر از خودروی ستاره استقلال بعد از تصادف + علت واژگونی

تجاوز دیوید کاپرفیلد شعبده باز بزرگ به دختر 17 ساله / او مرا با نوشیدنی بیهوش کرد و ..!

اعتراف به تجاوز پای چوبه دار در زندان کرج

سرقت عجیب از طلافروشی در تبریز / سارقان تونل حفر کردند و 10 کیلو طلا بردند + عکس

برف‌بازی یواشکی ماشین پلیس شب گذشته در تهران

اتفاقات عجیب و دیدنی از روز برفی در تهران + فیلم و عکس

مفقود شدن دختر فوتبالیست / این دختر 24 ساله چند ساعت بعد در بیمارستان پیدا شد

خواهر مطلقه ام پیشنهاد وقیحانه ای به من داد و..!

نقشه شوم یک مرد برای زن جوانش که از سوئد به ایران سفر کرده بود!

زن 22 ساله وقتی تنهایی به سفر رفت کارمند هتل پیشنهاد عجیبی داد و..!

احتمال وقوع زلزله بزرگ در تهران وجود دارد / مرد پیش بینی زلزله از گسل جوان تهران چه می گوید؟ فیلم و عکس

قهرمان کشتی از 14 سالگی دزد بود!/ فریدون سرنوشت عجیبی دارد! + فیلم و عکس

فیلم عجیب یک مادر قبل از خودکشی برای پسر 4 ساله اش+ عکس

یک اتفاق نادر در فرودگاه مهرآباد در پی بارش برف +عکس دیدنی از تیک آف در جا

کدخبر: 352158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟