عاشق شده بودم و نمی‌فهمیدم چه‌کار می‌کنم. برای رسیدن به دختر مورد‌علاقه‌ام لحظه‌شماری می‌کردم. موضوع را به مادرم اطلاع دادم. او هم با پدرم صحبت کرد.

خانواده‌ام می‌گفتند: «دهانت هنوز بوی شیر می‌دهد و وقت زن‌گرفتنت نیست.» اما کو گوش شنوا؟ مادر‌بزرگم را در جریان قرار دادم. او به سراغ پدر و مادرم آمد و داد و فریاد راه انداخت که «چرا به حرف دل بچه‌تان گوش نمی‌کنید؟ باید بتوانید با همدیگر حرف بزنید.» آن روز، بعد از رفتن مادربزرگ، دعوای مفصلی با والدینم داشتم. پدرم که از کوره در رفته بود می‌گفت: «آبروی ما را برده‌ای. نباید به مادربزرگ چیزی می‌گفتی.» بعد به من حمله‌ور شد.

خیلی عصبی شده بودم. پولی برداشتم و از خانه فرار Escape کردم. چند روزی تهران بودم و هیچ‌کس هم خبری از من نگرفت تا اینکه مادربزرگم زنگ زد. می‌گفت: «خوب شد از خانه بیرون زدی چون ماندن تو ممکن بود دعوا را شدید‌تر کند.» اما او با یک سؤال مرا در منگنه قرار داد. چندبار گفت: «مگر تو بی‌کس‌وکار هستی که آواره کوچه و خیابان بشوی؟» مادربزرگم لحن دل‌گرم‌کننده‌ای داشت. برگشتم و به خانه‌اش رفتم. یکی‌دوشب تا صبح با هم حرف زدیم. حتی تلفنی با دختر موردعلاقه‌ام و مادرش نیز صحبت کرد. با پیشنهاد او، به مرکز مشاوره آرامش پلیس Police آمدیم. جلسه مشاوره قبل از ازدواج برگزار شد. ما هر دو فهمیدیم که به درد همدیگر نمی‌خوریم. خیلی مؤدبانه از تصمیم خود منصرف شدیم.

من اعتراف می‌کنم که نباید به فضای مجازی و این گوشی‌های لعنتی تلفن همراه زیاد اعتماد کرد. خیلی خوش‌حالم که به اشتباهم پی بردم. اگر چشم‌بسته تصمیم می‌گرفتم، معلوم نبود چه بلایی سرم می‌آمد.

بعد از این ماجراها پدرم هنوز هم با من قهر است و صحبت نمی‌کند اما مادربزرگم می‌گوید: «صبر کن. باید اعتماد پدر و مادرت را به دست بیاوری چون تو از آزادی‌ای که در محیط خانه داشته‌ای سوء استفاده کرده‌ای و این چیز زیاد خوبی نیست.» خدا را شکر می‌کنم که مادربزرگ فهمیده‌ای دارم و مثل همیشه تکیه‌گاه عاطفی‌ام بوده و از من مراقبت کرده است؛ اما به قول مادربزرگ، هرکس باید خودش مراقب خودش باشد تا دچار مشکل نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

متین نیشابوری

اخبار اختصاصی سایت  رکنا را از دست ندهید:

فوری /کشته شدن 9 زن بر اثر واژگونی اتوبوس در گچساران +فیلم

قتل دختر زیبا با ضربات کلنگ / خواستگار کینه جو عاشق بود ولی ..! + عکس

تجاوز به دختر دبیرستانی توسط 3پسر 17 ساله در تهران

راز شیطانی ماموریت های شوهرم با خانم منشی را دیر فهمیدم !

عروس خطاکار در دادگاه / جشن عروسی برادرزاده ام بود که ..!

انتقام کور مرد حسود از تازه داماد / عروس زن سابق این مرد بود + عکس

اعدام برای راننده تاکسی کرجی / او زنی را در مسیر عروسی کشت + عکس و گفتگو

ادعای جدید عروس پس از محکوم شدن به اعدام / نرگس دوباره محاکمه می شود + عکس

قتل مرموز مرد جوان و همسر دومش در کارخانه متروکه جنوب تهران

مرد شیطان صفت خیابان گاندی تهران اعدام شد / او زنان و دختران را به یک موسسه عرفان می کشاند و ..!

نبش قبر کارمند داروخانه 13 سال پس از وقوع قتل مرموز در تپه های قیطریه

زن شیطان پرست 2 پسر خردسالش را کشت + عکس

بازی مرگبار / جنوب تهران با انفجار مواد محترقه لرزید

اعتراض حاتمی کیا به رشیدپور و صدا و سیما / حاشیه جنجالی جشنواره فجر

سقوط وحشتناک هواپیمای مسافربری در مسکو + فیلم و عکس

کدخبر: 351323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟