مجید هر شب از ساختمان نیمه کاره زن همسایه را دید می زد !

به گزارش گروه جنایی ر کنا، رسیدگی به این پرونده از 12 مرداد ماه سال 85 به دنبال پیدا شدن جنازه خونین یک مرد جوان به نام مجید در یک ساختمان نیمه کاره در خیابان مدنی در دستور کار ماموران کلانتری 106 نامجو قرار گرفت.

مرد میانسالی که صاحب ساختمان بود به ماموران گفت: در حال ساخت آپارتمان بودم اما چند روزی بود که کار ساخت و ساز به خاطر ایرادهایی که شهرداری از نقشه گرفته بود متوقف شده و کارگران به مرخصی رفته بودند. من برای سرکشی به ساختمانم آمده بودم که در طبقه دوم با جنازه خونین مجید که از کارگران ساختمانی بود روبه رو شدم. او همراه سایر کارگران به مرخصی رفته بود و نمی دانم چه موقع به ساختمان برگشته است.

پلیس به بررسی پرداخت و دریافت کارگر جوان به خاطر ضربه های جسم سخت به سرش کشته شده است. شواهد نشان می داد این مرد در نیمه شب قربانی جنایت شده است. در تحقیق از سایر کارگران ساختمانی روشن شد مجید از مدتی پیش به خاطر چشم چرانی با چند نفر از همسایه ها درگیر بوده است.

به این ترتیب چند نفر از همسایه ها به عنوان مظنون بازداشت شدند. یکی از آنها گفت: کارگر ساختمانی مرد چشم چرانی بود، هر شب از بالای ساختمان نیمه کاره به خانه هایمان نگاه می کرد. به همین خاطر چند بار به او تذکر داده بودیم.

همسایه دیگر گفت: چون از صبح زود تا دیر وقت سر کار بودم و می دانستم مجید همیشه در ساختمان نیمه ساز است نگران همسر و فرزندم بودم. می ترسیدم این مرد وارد خانه ام شود و بلایی سر همسر و فرزندم بیاورد. به همین خاطر چند بار از صاحب ملک خواسته بودم تا عذر مجید را بخواهد و او را اخراج کند ولی هرگز با مجید در این باره صحبت نکرده بودم. من انگیزه ای برای کشتن او نداشتم.

وقتی بازجویی از همسایه ها به نتیجه نرسید پلیس به بررسی مکالمات تلفنی کارگر جوان با دوستانش پرداخت و دو مظنون دیگر بازداشت شدند ولی مدرکی علیه آنها به دست نیامد.

در حالی که 11سال از این جنایت گذشته و پرده از جنایت شبانه در ساختمان نیمه کاره برداشته نشده بود پدر و مادر قربانی در خواست کردند تا دیه از صندوق بیت المال به آنها پرداخت شود.

پدر و مادر مجید در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور یک مستشار حاضر شدند.

پدر قربانی گفت: 11 سال است که دنبال قاتل فرزندم هستیم اما پلیس به نتیجه مطلوب نرسیده است. پسرم با هیچ کسی خصومت نداشت و نمی دانم چه کسی و با چه انگیزه ای او را کشته است. از این رو تقاضا دارم تا دیه فرزندم از بیت المال پرداخت شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و درخواست اولیای دم را پذیرفت و حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کرد.

کدخبر: 348220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟