به گزارش گروه جنایی رکنا، 19 مهر ماه امسال،فردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به ماموران گفت: دخترش بنام سحر، 18 ساله برای رفتن به دانشگاه از منزل خارج شده و دیگر برنگشته است.
کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس Police در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که فقدانی دانشجوی رشته رادیولوژیِ دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران است که ساعت نه صبح هجدهم همان ماه، به قصد رفتن به دانشگاه از خانه خارج شده، در کلاس درس دانشگاه نیز حاضر شده اما پس از خروج از دانشگاه دیگر کسی او را ندیده است.
با شناسایی جوانی 23 ساله بنام علی به عنوان نامزد فقدانی که از حدود چهار ماه پیش با یکدیگر عقد کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که آخرین بار سحر با علی دیده شده است. بابدست آمدن این سرنخ مرد جوان به عنوان تنها مظنون در ماجرای گمشدن دختر دانشجو دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.
علی که ابتدا منکر هرگونه دخالت در ماجرای گمشدن نامزدش بود سه روز بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و به قتل Murderهمسرش اعتراف کرد. او در اعترافات اولیه گفت: روز حادثه Incident به دنبال سحر رفته و او را از مقابل دانشگاه سوار ماشین کردم. در مسیر بازگشت به سمت خانه بودیم که با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم و من کنترل خودم را از دست دادم. با دست او را خفه کردم و بعد از چند دقیقه دیدم که سحر نفس نمی‌کشد. جنازه را در جاده شهریار رها و به محل سکونتم برگشتم.
با مشخص شدن این موضوعات در پرونده متهم برای بازپرسی به دادسرا فرستاده شد و به دستور بازپرس متهم برای بازسازی صحنه قتل به محل کشف جسد زن جوان رفت. بعد از بازسازی صحنه قتل و تکمیل تحقیقات برای متهم کیفر خواست مناسب صادر شد و متهم با قرار قانونی راهی زندان Prison شد. بدین ترتیب با تکمیل تحقیقات پرونده قتل متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 روز تجاوز به دختر 16 ساله توسط حمید و دوستش در خانه روستایی

ارتباط شیطانی دختر فراری با پسر 25 ساله برای رهایی از مرد 45 ساله در تهران / با او همخانه بودم و ..!

درخواست جدایی بعد از شرکت در یک دورهمی!

25 روز سکوت قاتل به خاطر یک دختر + گفتگو

نقشه کثیف پسر همسایه برای بی آبرو کردن عروس و خواهرش!

وقتی در اتاق خواب بودم، آبروریم با یک دانلود بر باد رفت و ..!

پرونده اعدام 9 تبهکاران شیطان صفت/ تجاوز گروهی به 6 زن در یک باغ

نسیم 2 بار قبل از من ازدواج کرده بود! / خیلی راحت گفت من از مردهای کوچک تر از خودم بدم میاد و ..!

فیلم و عکس از اعدام قاتل 7 کودک، زن و مرد در سلماس / صبح امروز در ملاعام اجرا شد+ عکس

آزار شیطانی کودک فوتبالیست در رختکن ورزشگاه / ما شاهد بودیم که مربی او را برد! + عکس

عکس و سرنوشت تنها زن حاضر در نفتکش ایرانی / او با حسین رفت و ...

دختر دبستان بودم که مردی داخل ماشین صحنه زشتی به من نشان داد و ..!

کدخبر: 345965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟