مادرم دور از چشم پدرم با کیوان ارتباط شوم داشت / آن دو به باغ متروکه می رفتند و ..! + عکس

اوایل سال 83، مأموران پلیس جسد زنی را در باغ متروکه‌ای در حصارک کرج کشف کردند که با شلیک گلوله به قتل Murder رسیده بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، در حالیکه تحقیقات در این زمینه آغاز شده بود، مردی به مأموران پلیس خبر داد که همسر 35‌ساله‌اش پروین به طور ناگهانی ناپدید شده است.

از آن جا که مشخصات همسر این مرد با نشانی‌های جسد کشف شده مطابقت داشت آن مرد با حضور در پزشکی قانونی هویت همسرش را شناسایی کرد. او در تحقیقات بعدی به پلیس گفت: «مدتی بود به رابطه همسرم با مرد غریبه‌ای مشکوک شده بودم و احتمال می‌دهم که همان مرد مرتکب قتل شده است.‌»

او همچنین مدعی شد که مقداری طلا و جواهرات همسرش نیز سرقت Stealing شده است. دو ماه از حادثه Incident گذشت تا اینکه دختر 15ساله مقتول به اداره آگاهی رفت و به رابطه پنهان مادرش با مردی به نام کیوان اقرار کرد.
او به مأموران گفت: «مدتی قبل مادرم با کیوان آشنا شده بود. روزی از مادرم شنیدم که کیوان در قاچاق Contraband اسلحه است. او مادرم را تهدید کرده بود اگر طلاهایش را به او ندهد او را خواهد کشت. احتمال می‌دهم قتل کار او باشد. » با این توضیحات کیوان 40‌ ساله شناسایی شد. متهم که حین دستگیری از مخفیگاهش چند قبضه سلاح کشف شده بود با اقرار به جرمش به پلیس آگاهی منتقل شد. او در شرح ماجرا با انگیزه سرقت گفت: «‌روزی پروین را به عنوان مسافر سوار کردم. او در بین راه سر صحبت را باز کرد و از همسرش گلایه کرد. آنجا بود که با هم آشنا شدیم و چند بار به دیدنش رفتم. 
آخرین دیدار ما روز حادثه بود. آن روز مقتول را به یک باغ متروکه‌ای در کرج دعوت کردم. وقتی چشمم به طلاهایش افتاد وسوسه شدم و از او خواستم تا طلاهایش را به من بدهد، اما مقاومت کرد و تهدید کرد رابطه پنهانی‌اش را به همسرم خواهد گفت. با شنیدن این حرف عصبانی شدم و چند تیر به او شلیک کردم. 
بعد از قتل، طلاهایش را سرقت کردم و آنها را به مبلغ 300‌هزار تومان به یک طلافروش در حصارک کرج فروختم.‌» با اقرارهای متهم، پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده، با اعلام درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم متهم به قصاص و حبس محکوم شد و حکم صادره در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد. بنابراین متهم در یک قدمی مرگ قرار داشت، اما به خاطر عدم پیگیری‌های اولیای دم، او با گذشت 13سال از حادثه همچنان در زندان Prison مانده بود. به این ترتیب کیوان با نوشتن نامه‌ای از قضات دادگاه درخواست تعیین تکلیف کرد تا اینکه با پیگیری قضات دادگاه فرزندان مقتول و خواهر و برادرهای او اعلام کردند در صورت دریافت یک میلیارد تومان گذشت خواهند کرد.
با این درخواست، متهم صبح دیروز بار دیگر در همان شعبه به ریاست قاضی زالی پای میز محاکمه قرار گرفت. او در آخرین دفاعش گفت: «13سال است که در زندان بلاتکلیف مانده‌ام. اولیای‌دم درخواست یک‌میلیارد تومان دیه کرده‌اند، اما من فقط توان پرداخت 100‌میلیون تومان از آن را دارم که آن هم ارثیه پدری‌ام است. از این وضعیت خسته شده‌ام و دیگر تحمل زندان را ندارم. اگر با این مبلغ اولیای‌دم راضی نمی‌شوند حاضرم اعدام execution شوم تا دیگر در زندان نباشم چون چیزی برای باختن ندارم.‌» در پایان هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خواهران دو قلو مربی بدنساز را بخشیدند تا اعدام نشود / پدرام با 206 در یک آژانس کار می کرد که ..! + عکس

دستگیری 6 سرشاخه اصلی باند شیطانی برای دختران مشهدی

عجیب اما واقعی/کاخ نیاوران را اجاره دادند!+ عکس های باورنکردنی

وقتی وارد خانه شدم شوکه شدم / جواد دختر 21 ساله ام را به حمام برده بود و ..!

محمود احمدی نژاد دستگیر شد؟!

پرونده سیاه بازیگر جوان BBC لو رفت + عکس

چرا این دزد حرفه ای دیگر پراید نمی دزدید؟

میترا به خلوتگاهم آمد و من آن بلای هولناک را سرش آوردم / رازی که در جاده قم مانده بود

حمله مسلحانه داماد خشن به خانه پدرزنش / او حمام خون در یاسوج راه انداخت

4 مرد ثروتمند تهران در دام 2 جوان که طلایی بودند + عکس

قتل یک جوان در طبقه دهم مجتمع تجاری میدان شوش تهران

بی احتیاطی والدین 3 کودک را در سرباز به کشتن داد

گرمای شدید در استرالیا آسفالت خیابان‌ها را ذوب کرد + تصاویر

مرگ زن و شوهر جوان 48 ساعت پس از خرید پراید

اسامی 32 خدمه مفقود شده در حادثه آتش سوزی نفتکش ایرانی +فیلم و عکس

تجاوز به دو دختر دانشجو در دفتر کار پدر / آرمان باز هم تهدید می کند با او باشم!

رفتار ترسناک مادر شوهر با عروس باردار

مادر«سارینا»ی 18 ماهه دستگیر شد / مهشید نیمه شب به خانه آمد و ..! + عکس

یخ زدن نوزاد تازه متولد شده در چادر / کمبود کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه

کدخبر: 344555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟