این مردان مشهدی در پوشش وانت حمل شیر دزدی می کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرتیپ قادر کریمی رییس پلیس Police استان خراسان رضوی در تشریح این عملیات ضربتی گفت:تیم های تجسس کلانتری های مهرگان، مصلی، نجفی و کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد در این عملیات غافلگیرانه و ضربتی و پس از کنترل و مراقبت های گسترده در مدت ۵ساعت به اجرا گذاشتند.
وی افزود:ماموران کلانتری مهرگان در پیگیری سرقت Stealing های, سریالی سیم و کابل برق شهری ،سه طراح این سرقت ها که با وانت بار حمل شیر و فرآورده های لبنی دست به سرقت می زدند را دستگیر کردند. سردسته این باند که تبعه خارجی است در اعترافات خود عنوان کرد برای رد گم کنی وانت بار را به صورت خودروی حمل شیر رنگ آمیزی کرده اند.

photo_2017-12-04_12-04-26
سرتیپ قادر کریمی افزود:تیم های دایره تجسس کلانتری مصلی نیز در این عملیات زورگیر مامورنما که مرد میانسال تبعه خارجی را با حیله به داخل ساختمانی مخروبه کشانده و گوشی تلفن همراه و ۷۰۰هزار تومان پول همراه کارت عابربانک او را به سرقت برده بود دستگیر کردند. طراح این سرقت های خشن شبانه ۴۴ساله است و ۱۷فقره سابقه کیفری دارد.
رییس پلیس استان خراسان رضوی گفت:تیم های دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد نیز در این عملیات ضربتی سه جوان ۲۷،۳۱و ۳۵ساله را در مخفیگاهشان در محدوده بلوار پیروزی مشهد دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری هرویین فشرده کشف کردند.از این زورگیران شب رو که با موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ مرتکب زورگیری های شبانه می شدند ۲ تراول چک ۵۰ و ۱۰۰هزار تومانی و یک افشانه اشک آوذ نیز کشف شده است.

photo_2017-12-04_12-04-25
سرتیپ کریمی گفت: تیم دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در این عملیات ضربتی طراح سرقت های خشن با ترفند حمله به زنان جوان و سرقت از آنها را دستگیر کرد. این متهم ۳۲ساله که کارگر نانوایی بود و طعمه های خود را در هنگام کارش انتخاب می کرد که ۲ سابقه کیفری دارد و ۴ماه قبل از زندان Prison آزاد شده است.
وی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از ۸طراح سرقت های, شبانه در مشهد برای, شناسایی و دستگیری همدستان آنها و همچنین کشف اقدام های مجرمانه شان ادامه دارد گفت:پلیس خراسان رضوی طرح های ویژه ای را برای مقابله جدی با سرقت در دستور کار خود قرار داده که پس از مطالعات میدانی و کنترل و مراقبت های نامحسوس در قالب اجرای طرح های ضربتی به مرحله اجرا می گذارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قبل از عقد از پسر دایی ام باردار شدم / دختر 17 در کلانتر چه گفت؟

خواستگاری جوان آدم ربا از یک دختر در دادسرا / این پسر 7 روز برای عقد فرصت دارد!

اعتراف خانم وکیل و مرد غریبه به سرنوشت تلخ شوهر بی نوا در مشهد + عکس

تجاوز به 2 دختر جوان در اتاق هتل / صاحب هتل این دو دختر فراری را در اختیار مردان قرار می داد

راز تلخ ناپدید شدن "دنیا"ی انزلی و 4 دختر و پسر خردسال + فیلم و عکس

دزد خشن تهران با عروسک بازی می کرد! + فیلم گفتگو

آخرین سلفی مرد جوان پیش از سقوط مرگبار از بالای درخت+ عکس

درسی که مادر پلیس شهید به قاتل پسرش داد/ احمد به خوابم آمد و..! + عکس

اقدام عجیب مرد ساروی پس از کشتن زنش در نیمه شب

مرگ هولناک عروس جوان بوشهری در برابر چشمان خانواده اش + عکس

داریوش نیمه شب خبر بدی به من داد و مرا از خانه مادرم بیرون کشید تا اینکه..!

توصیه دکتر مینو محرز به نوجوانانی که ارتباط غیر متعارف جنسی دارند

طلبه‌ای که برای فوتبالیست ها پرچم می زند +عکس

کدخبر: 333938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟