به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد مهدی ربیعی، رئیس کلانتری 127 نارمک در تشریح این خبر گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده وحیدیه دو موتورسوار را که در خیابان به صورت یک طرفه با سرعت زیاد در حال عبور بودند، مشاهده کرده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.
رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: ماموارن گشت انتظامی به تعقیب این دو موتورسوار پرداختند و به آن ها دستور توقف دادند اما مظنونان بدون توجه به دستور پلیس Police ضمن انجام حرکات مارپیچ و خطرناک تلاش کردند از دست ماموران بگریزند.
وی عنوان داشت: این امر به تعقیب و گریزی چند دقیقه ای منجر شد، تا این که ماموران برای جلوگیری از وقوع خطر برای شهروندان و تصادف Crash احتمالی با شلیک هوایی موتورسواران را مجبور به توقف و تسلیم کردند.
رئیس کلانتری 127 تصریح کرد: با توقف مظنونان، پلیس هر دو را به جرم Crime تخلف رانندگی و همچنین عدم تمکین به دستور پلیس، بازداشت و به همراه موتورسیکلت به کلانتری کرد و تحت بازجویی های انجام شده این متهمان به حمل و قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs اعتراف و علت فرار Escape خود را نیز همراه داشتن مقادیری مواد مخدر بیان داشتند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از متهمان مقادیری مواد مخدر از جمله 10 بسته کوچک تریاک و همچنین سلاح سرد کشف و هر دو متهم با تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.
در سوابق پرونده این متهمان جرایمی از قبیل، سرقت، حمل سلاح سرد، خرده فروشی مواد مخدر و نزاع و درگیری مشاهده می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پلیس آمریکا قیصر را کشت + عکس

اسب خشمگین در میدان شوش تهران، گوش پسر 12 ساله‌ای را با دندان کند

پرونده تلخ بنیتا در تهران تکرار شد/دزدان ماشین را با نوزاد ربودند

2 بار بارداری یک زن که 10 سال درخانه شیطان زندانی بود+ عکس

مربی مرد تیم دختران تایلند با روسری در سالن مسابقات کبدی آسیا در گرگان حاضر شد!+عکس

راز هولناک 2 سال تجاوز به دختر 9 ساله تهرانی توسط راننده سرویس مدرسه

اعدام عروس و داماد عاشق! + عکس

هووی پولدار 97 ساله مرا به دردسر انداخته است / شوهرم می خواهد مرا طلاق دهد! + عکس

راز تلخ دست نوشته خون آلود جوان مشهدی

نقشه سارقان حرفه ای برای ربودن پسر مخترع تهرانی! / اختراع او به درد دزدان می خورد! + عکس

تلاش برای نجات پدرام کودک ۵ ساله بابلی

برادر زنم را کشتم چون به همسرم تجاوز کرده بود! + عکس

همسرم با زن بیوه ای رفت و آمد می کرد تا اینکه او را تعقیب کردم و ..! + عکس

کدخبر: 332431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟