من برای رسیدن به این هدف به بیراهه رفتم. به‌‌ظاهر موفق بودم و با قاتی کردن حلال و حرام، توانستم خانه و زندگی و ماشین خوبی تهیه کنم‌. برایم مهم نبود که با دروغ و کلک سر چند نفر کلاه می‌گذارم. از همه این‌ها بدتر، در این راه به کم هم قانع نبودم. اوضاع زندگی‌ام خیلی خوب شده بود. غرور و خودخواهی سرتا‌پایم را فراگرفت. پدرم نصیحتم می‌کرد که غرور‌ بیماری‌ای هلاک‌کننده است که درمان ندارد و آدم را بدجور زمین می‌زند اما جیب پر‌پول و عینک دودی و بوی عطر و ادکلن‌های گران‌قیمت از من آدم دیگری ساخته بود.

آه و نفرین مردم بالأخره دامانم را گرفت. مشکلات زندگی‌ام از روزی شروع شد که همسرم فهمید با دختر‌خانمی از طریق فضای مجازی در ارتباط هستم. من که خودم را یک سر و گردن از شریک زندگی‌ام بالاتر می‌دیدم، با بی‌تفاوتی حقش را زیر پا ‌گذاشتم. طلاقش ندادم اما از نظر عاطفی کیلومترها فاصله گرفتیم. سال‌ها به‌سرعت سپری شدند. پسرم بزرگ شد. شد جوانی لاقید و بی‌مسئولیت که پا جای پای من گذاشته بود. پول مفت و جو سرد خانه ما از او یک معتاد Addicted مفنگی ساخت. خیلی سعی کردم از منجلاب مواد‌ مخدر بیرونش بکشم اما نتیجه‌ای نداد. دلم به مینا دخترم خوش بود. یک داماد برایم آمد که انگار باید تاوان همه خطاهایم را با دیدن او می‌پرداختم. نیمی از مال و منالم را بالا کشید و دخترم را رها کرد. فهمیدم در مشهد مخفی شده است. به اینجا آمدم و با هزار بدبختی پیدایش کردم. تازه فهمیده‌ام زن و بچه هم دارد‌.

می‌خواهم هرچه‌زودتر طلاق این بچه را بگیرم و به خانه برگردم. همسرم نیز به خاطر حرص و جوش‌هایی که خورده، با اینکه سن و سالی ندارد، دچار بیماری دیابت Diabetes و چربی خون شده است. من خیلی دیر فهمیدم حرمت نان حلال یعنی چه و پول حرام خیر و برکت ندارد. زندگی‌ام داغان شده است. اعتراف می‌کنم بازنده و روسیاهم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گفتگو با زن بارداری که 16 ساعت زیر آوار بود / صدای شوهرم را می شنیدم ولی..! + عکس

خواننده معروف کشور عزادار شد + عکس

وقتی سر زده به خانه رفتم، زنم خواب بود ولی پسر غریبه ای در بالکن پنهان شده بود که ..!

15 ساله بودم که بیوه شدم! / از ناچاری به مرد میانسال بله گفتم و حالا..!

هجوم بی سابقه مارها به خانه ها + تصاویر

من دختری بودم که زن سوم رامین شدم اما..!

دختری که فریب خواستگار شیطان صفت اینترنتی را خورد و ..!

وقتی شب ها من خواب هستم زنم بیدار می شود و ..! / راز 5 ساله لو رفت

فاطمه را کسی می شناسید / من ساله 63 و در جنگ گم شدم + عکس دختر 3 ساله

با دستان خالی زن و دو فرزند برادرم را از زیر آوار خارج کردم ولی ... + فیلم گفتگو

حمله مار به مرد زلزله زده در سرپل ذهاب + فیلم

شب وحشت در خراسان

145 نفر به خانه برنگشتند!

جدال با مرگ برای زندگی/روایت تصویری رکنا از فاجعه کرمانشاه

فیلم لحظه برخورد شدید مامور پلیس با زلزله زده ها در سر پل ذهاب هنگام توزیع کالا

تجاوز وحشیانه مرد نانوا و دوستانش به دختر 8 ساله در روز تولدش+ عکس

 

کدخبر: 328160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟