مرد 29 ساله ای که در پی ایراد ضرب و جرح همسرش به کلانتری احضار شده بود درحالی که سعی می کرد اعتیادش را پنهان کند تا خدشه ای به موقعیت اجتماعی اش وارد نشود، به کارشناس و مددکار اجتماعی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: 9 سال قبل در حالی که به تازگی ازدواج کرده بودم، وضعیت جسمانی ام به هم ریخت به طوری که بر اثر ضعف و بی حالی به زمین افتادم و اطرافیانم بلافاصله مرا به مرکز درمانی انتقال دادند آن جا بود که پس از انجام معاینات و آزمایش های پزشکی مشخص شد ، به بیماری دیابت Diabetes (مرض قند) مبتلا شده ام.

از آن روز به بعد به توصیه پزشکان شرایط زندگی ام به کلی تغییر کرد از سوی دیگر همسرم کاملا مراقب من بود تا مواد غذایی قند دار مصرف نکنم. پرهیز از انواع خوراکی ها و شیرینی جات به مشکل حادی در زندگی ام تبدیل شده بود به طوری که حتی در مهمانی Party های خانوادگی باید مراقب می‌بودم تا از نوشیدنی ها و خوراکی های بدون قند استفاده کنم.

یک سال از این موضوع گذشته بود که در یک میهمانی شبانه یکی از بستگانم با دیدن این شرایط و درحالی که خودش را دلسوز من نشان می داد، مقدار کمی تریاک را در دستم گذاشت و گفت استفاده از تریاک میزان قندت را کنترل می کند و برای آن که بیماری ات شدت پیدا نکند، باید مقداری از این مواد را مصرف کنی وگرنه به مرور زمان پزشکان مجبور می شوند دست و پایت را قطع کنند و از سوی دیگر چون تریاک جنبه درمانی دارد و تو هم کم از آن استفاده می کنی، هیچ وقت معتاد Addicted نمی شوی! آن شب تردید داشتم و مدام با خودم سبک سنگین می کردم که آن را مصرف کنم یا نه؟ این جمله شیطانی او که تریاک فقط جنبه درمانی دارد، در ذهنم رژه می رفت.

من هم که قبلا شنیده بودم با مصرف مواد سرحال می شوی! خودم را توجیه می کردم تا این که شروع به مصرف مواد کردم. هفته اول حالم خوب بود اما آرام آرام علاوه بر بیماری قند دچار درد عضلانی و بی حالی می شدم و مجبور بودم مقدار و دفعات مصرف مواد را بیشتر کنم. کار به جایی رسید که اگر ساعتی دیرتر به مواد می رسیدم ، دیگر حال خودم را نمی فهمیدم با کوچک ترین بهانه همسر و پسر خردسالم را زیر مشت و لگد می گرفتم و آن ها را به شدت کتک می زدم به طوری که یک بار دست همسرم جراحت شدیدی برداشت و حدود 20 بخیه خورد.

اعمال و رفتارم دست خودم نبود و مواد مرا به هر سویی که می خواست می کشید و من هم بدون اراده به دنبالش می رفتم. همسرم بارها از من خواست مصرف مواد را کنار بگذارم اما من معتقد بودم که معتاد نیستم من یک کارمند با رتبه بالا بودم و موقعیت اجتماعی خوبی داشتم، با این وجود چندین بار در محل کارم از شدت خماری با ارباب رجوع درگیر شدم و به مسئولان بالاتر فحاشی کردم و چند بار تعهد دادم که دست از این رفتارها بردارم و گرنه از محل کارم اخراج می شوم. با این حال نه تنها به تعهداتم در محل کارم عمل نکردم بلکه رفتارهای خشن ام در خانه نیز شدت گرفت و همسرم از من به دلیل ایراد ضرب و جرح و نداشتن امنیت جانی شکایت کرد . حالا هم ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های خانم دکتر از تجاوز هولناک در جاده قدیم کرج + عکس

کاری کردم که دوست زنم از شوهرش طلاق بگیرد و صیغه من شود!

قتل همسر بازیگر مشهور مرد در پارکینگ خانه اش / پرونده ای که هنوز راز گشایی نشده است + عکس

روزنامه کیهان برای ۲ روز توقیف شد

حمله کثیف 2 جوان شرور به خانه مادر شهید در شاهرود / دادستان به خانه این مادر رفت + تصاویر

دعانویس قزوینی با شکایت 10 زن دستگیر شد

تهیه کننده معروف می خواست به من تجاوز کند/بازیگر زن مشهور این مرد را رسوا کرد+عکس

این دو مرد 10 میلیارد تومان از استاد دانشگاه در تهران به جیب زدند+عکس

قتل وحشیانه یک جوان در مقابل مردم وحشت زده خیابان

۵۰۰ کیلو گوشت الاغ در مسیر مهران کشف شد!

مرگ ناگهانی دانش آموز مهرستانی در زنگ تفریح

اقدام زشت داماد جوان با خواهر عروس / پلیس گلستان او را دستگیر کرد

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

انتشار سلفی صحنه تجاوز به یک دختر 18 ساله در پارک جنگلی + عکس

مردی تصاویر تکان دهنده جنازه اش را برای همسر بی وفایش فرستاد! +عکس

انتقام خواستگار دلخسته از دختر شاهرودی

دوست دختر مرد تهرانی او را به خودکشی تشویق کرد و ..!

راز شکنجه دختر 26 ساله از سوی پرستار بی رحم در دوربین + عکس

اعدام بیوه سیاه! + عکس

پیشنهاد وسوسه کننده به کارمند عالیرتبه در میهمانی شبانه

کدخبر: 325401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟