خیاط کر و لال کیوان را به خاطر ادابازی کشت + عکس

عصر روز چهارشنبه 10 آبان ماه قاضی دشتبان بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی در بیمارستان لقمان با خبر و راهی محل شد.

تیم جنایی در بیمارستان با جسد مرد جوانی به نام کیوان روبه‌رو شد که بر اثر اصابت سرش با جسم سختی به کام مرگ رفته بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده کارگر کارگاه دوزندگی در حوالی بازار Store است که شامگاه سه‌شنبه پیکر نیمه جانش از سوی همکارانش به بیمارستان منتقل می‌شود.

در حالی که همکاران کیوان مدعی بودند وی بر اثر سر خوردن پایش از روی پله‌ها به پایین سقوط Fall کرده و یک روز بعد در بیمارستان فوت کرده است اما بررسی‌های مأموران حکایت از این داشت که مرد فوت شده با یکی از کارگران دوزندگی به نام بهادر که کر و لال است از قبل اختلاف داشته و چند باری هم با هم درگیر شده‌اند، بنابراین مأموران در گام بعدی از همکاران کیوان تحقیق کردند.

یکی از کارگران که پیکر نیمه‌جان کیوان را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: کیوان مدتی قبل از شهرستان برای کار به تهران آمد و در این دوزندگی مشغول کار شد. او با کسی اختلاف نداشت تا اینکه یک ماه قبل بهادر که اهل یکی از شهرستان‌های غربی کشور است برای کار به تهران آمد و در کارگاه ما شروع به کار کرد.
بهادر کر و لال بود و به گفته خودش در تهران کار می‌کرد و برای خواهر و مادرش در شهرستان پول می‌فرستاد. او مرد خوبی بود و با کسی کاری نداشت اما مدتی قبل کیوان او را مسخره کرده بود که با هم درگیر شدند. پس از این موضوع آنها چند باری با هم مشاجره لفظی داشتند تا اینکه شب حادثه Incidentما با پیکر نیمه جان و بی‌هوش کیوان داخل کارگاه روبه‌رو شدیم. ما همگی فکر کردیم کیوان پایش سر خورده و از روی پله به پایین سقوط کرده و بی‌هوش شده و حتی موضوع حادثه را از بهادر هم سؤال کردیم اما او گفت خبر ندارد، پس از آن او را به بیمارستان رساندیم که متأسفانه فوت کرد. 
پس از تحقیقات میدانی، تیم جنایی برای مشخص شدن علت حادثه فیلم دوربین مداربسته کارگاه دوزندگی را مورد بازبینی قرار داد. تصاویر ثبت شده در فیلم دوربین مداربسته نشان داد لحظه حادثه کیوان و بهادر با هم درگیر می‌شوند که بهادر وی را به پایین هل می‌دهد و کیوان هم حدود شش تا هفت پله به پایین سقوط می‌کند و در نهایت پس از اصابت سرش به پله‌ها بی‌هوش می‌شود. 
همزمان با ادامه تحقیقات، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و برای مشخص شدن علت اصلی مرگ، مأموران بهادر را به اتهام قتل بازداشت کردند. 
متهم که قادر به حرف زدن نبود با اظهار پشیمانی از حادثه در شرح ماجرا نوشت: یک ماه قبل از شهرستان به تهران آمدم تا خرجی مادر و خواهرم را تأمین کنم. من در کارگاه دوزندگی مشغول کار شدم که کیوان هم از قبل آنجا کار می‌کرد. از آنجا که من کر و لال هستم، متوجه شدم کیوان چند بار ادای مرا پیش دیگر همکارانم درآورده است، بنابراین خیلی عصبانی شدم. شب حادثه ما دو نفر با هم درگیر شدیم که عصبانی شدم و او را هل دادم که به پایین پله‌ها سقوط کرد. الان هم پشیمانم و نگران مادر و خواهرم هستم که خرج زندگی‌شان را من تأمین می‌کردم. 
متهم در پایان برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی دشتبان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان مرودشتی شوهرش را زنده به گور کرد! / یک مرد همدست او بود

مردان خبیث لباس های دختر 16 ساله را کندند و در خیابان ها چرخاندند+عکس

فیلم صحنه های واقعی درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی پژاک در مرز + اسامی شهدای مرزبانی + فیلم و عکس

3 مامور و 5 سرباز مرزبانی با تیر خلاص به شهادت رسیدند / آنها به مرخصی می رفتند که در کمین افتادند

انتشار برای نخستین بار / فیلم لحظه قتل هولناک جوان مهابادی + عکس

خواستگاری پسر همسایه از دختر 16 ساله باردار در جلسه دادگاه تهران + عکس

نوعروس 6 ماهه: وقتی اداره هستم، باهم میان خونه! می خوام دوربین نصب کنم!

نقشه کثیف یک جوان برای نزدیک شدن به زن سابق دوستش+عکس

نقشه شوم 3 مرد برای دختر و پسر جوان تهرانی در ویلای جنگلی

بهنام چاقو را به بغلم فشار داد و مرا داخل پارکینگ خانه شان برد و!!!+عکس

از بی‌خبری خسته‌ام / 120 روز چشم انتظاری پدر پارسا +عکس

بازگشت امید به زندگی رفتگر درستکار کرجی +عکس

نقشه علی شله و 3 نوچه اش برای زنان در خیابان های خلوت شهرهای شمال+عکس

دزد بدشانس در چارچوب پنجره گیر افتاد و پلیس کمک خواست + عکس

اعدام قاتل کارمند سابق موسسه کیهان + عکس

تجاوز 2 مرد به پسر جوان داخل تابوت + عکس

بلای هولناکی که حمید بر سر عمه اش آورد + عکس

فوری / شهادت 8 تن از نیروهای مرزبانی ناجا در منطقه مرزی چالدران

توفان ایرما خلبان گم‌شده‌ی کانادایی را پس از ۶۰ سال به خانواده‌اش بازگرداند

8 مهندس و کارشناس در آتش سوختند + عکس

دستبرد پیک موتوری گرسنه به غذای مشتری ها

همخوابی پرنسس هوسباز قطری با 7 مرد خاص در اتاق هتل + عکس لحظه ورود پلیس به اتاق 14+

کدخبر: 324008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟