صبح دیروز زنی به دادسرای امور جنایی تهران آمد و از گم شدن ناگهانی خواهر جوانش شکایت کرد. 
وی در شرح ماجرا به قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران گفت: خواهرم رعنا 10 سال قبل با برادر یکی از دوستان نزدیکش ازدواج کرد. بهنام وقتی به خواستگاری خواهرم آمد بیکار بود، اما رعنا به خاطر اعتمادی که به خواهرش داشت جواب مثبت داد و به عقد او در آمد.

آنها ابتدا زندگی خوبی شروع کردند، به‌طوری که همه فکر می‌کردیم خوشبخت شده اما کم کم متوجه شدیم آنها با هم اختلافات زیادی دارند. مدتی بعد آنها بچه‌دار شدند، اما پری کوچولو هم زندگی آنها را شیرین نکرد. خواهرم به خاطر پری کوچولو پنج‌سال شوهرش را تحمل کرد تا اینکه یک‌ماه قبل شوهرش او را به شدت کتک زد و به همین دلیل رعنا از خانه قهر کرد و همراه پری به خانه ما آمدند.

خواهرم این بار تصمیم گرفت از شوهرش جدا شود و موضوع جدایی‌اش را به شوهرش اطلاع داد. وی ادامه داد: وقتی شوهرش متوجه شد تصمیم رعنا جدی است عکس‌های خصوصی خواهرم را در گروه‌های تلگرامی دوستانش پخش کرد تا آبروی خواهرم را بریزد.

خواهرم از این موضوع خیلی ناراحت بود و به شوهرش پیام داد که عکس‌های او را پخش نکند. چند روز قبل او با رعنا تماس گرفت و به بهانه تحویل سی‌دی عکس‌های خصوصی‌اش با خواهرم قرار ملاقات گذاشت. آن روز خواهرم، پری را پیش من گذاشت و از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. پس از این حادثه Incident تلفن خواهرم برای همیشه خاموش شد و ما به هر دری زدیم از او خبری نیافتیم تا اینکه شب قبل شوهرش به ما پیام داد و مدعی شد رعنا را به قتل Murder رسانده و جسدش را زیر پل Bridge طبیعت رها کرده است.

به سرعت به پل طبیعت رفتیم، اما جسدی نیافتیم و حتی به اداره پلیس هم رفتیم که اعلام کردند جسدی کشف نشده است. شوهر خواهرم در این چند روز حتی به خانه خودش و خانه پدری‌اش هم نرفته است و آنها هم از او و خواهرم بی‌خبر هستند. ما خیلی نگرانیم و احتمال می‌دهیم برای خواهرم اتفاق بدی رخ داده است و درخواست داریم کمک کنید خواهرم پیدا شود. 
پس از طرح این شکایت پرونده برای تحقیقات بیشتر و به دستور قاضی ایلخانی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نیمه شب در خانه خواننده مشهور رپ چه بلایی سر دختر تهرانی آمد؟! + جزئیات

راز قتل 37 ساله یک زن در قنات بویین زهرا

شوهرم که سرکار رفت، پسر همسایه و دوستش داخل خانه آمدند و !!! + عکس

انتقام کثیف مرد بی غیرت از زنش / شقایق سر قرار رفت و ناپدید شد + عکس

ناپدری «اهورا»پای میز محاکمه

زن جوان وقتی عکس های شیطانی شوهرش را دید نمی دانست چه بلایی در انتظارش است + عکس

دستگیری قصاب اجاره ای که که مثل آب خوردن آدم می کشت + عکس

قتل عجیب زن و شوهر در بیمارستان

فرار عجیب و راحت یک زندانی خطرناک + عکس

نامه سرگشاده و اعتراضی پدر و مادر صادق برمکی مهابادی + عکس

ناپدید شدن زن جوان تهرانی پس از قرار ساختگی با شوهرش

فیلم لحظه آتش سوزی دکل شماره ۹۵ فتح + عکس و جزئیات

پرونده آتنای دیگر در فشم / حدیثه 8 ساله در مسیر مدرسه ناپدید شد و !!! + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 27 ساله در شب تولدش / موهای سر این دختر پس از تجاوز ریخت + عکس

دستگیری 17 زن و مرد مست در پارتی مختلط شبانه در روستای زیارت

خودسوزی زنی۳۵ساله در حسن آباد + عکس لحظه حادثه

گریه های خانم بازیگر سرشناس پس از طلاق+ فیلم

 

کدخبر: 321833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟