این دزد طلافروشی ها را می شناسید؟او برای زنان و دختران نقشه کثیفی داشت! + عکس و تصویردوربین مخفی

روز 27 مردادماه امسال وقوع یک  سرقت از طلافروشی به شیوه کش روی در میدان پانزده خرداد – طبقه اول پاساژ خرداد به همراه دستگیری یک زن به کلانتری 113 بازار اعلام شد . 

با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که مردی 40 ساله به همراه زنی جوان وارد مغازه طلافروشی شده و در ادامه ، در حالیکه همراه وی  در داخل طلافروشی حضور داشته به شیوه کلاهبرداری اقدام به سرقت یک رشته دستبند به ارزش تقریبی 4 میلیون و 500 تومان کرده است . 

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "کلاهبرداری و سرقت" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 12 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

صاحب طلافروشی با حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران  به کارآگاهان گفت : " من مغازه بودم که یک زن جوان به همراه یک مرد ، حدود ساعت 5 بعداز ظهر وارد مغازه من شدند . هر بیننده ای فکر می کرد که آنها زن و شوهر و یا خواهر و برادر هستند ؛ آنها پس از ورود به مغازه درخواست یک دستبند یا گردنبند به ارزش تقریبی 4 تا 5/4 میلیون تومان کردند و من نیز دستبند و گردنبندها را مقابل آنها گذاشتم ؛ زمانیکه مشغول وزن کردن یکی از دستبندها بودم ، آن مرد در یک لحظه با یکی از دستبندهایی که در دست داشت ، از مغازه خارج شد و به پشت ویترین رفت که ناگهان ناپدید شد ؛ تا آن زمان فکر می کردم که این آقا و خانم ، زن و شوهر هستند که ناگهان این زن مدعی شد : "من آن آقا را نمی شناسم !!! " و من هم گفتم : "مگر می شود ؛ شما با هم وارد مغازه شدید ؛ حالا می گویید نمی شناسم " . بعد از از آن به 110 زنگ زده و پس از آن مأمورین در محل حاضر شدند ".

زن جوان که به عنوان متهمه دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران منتقل شده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " جهت فروش دستبند و انگشترهای خود به بازار Store بزرگ رفته بودم ؛ مردی 40 ساله با التماس و اصرار و قسم خوردن مرا راضی کرد تا جهت خرید طلا برای مادرش که مدعی بود پیر و ناتوان است و امکان خروج از منزل را ندارد ، او را همراهی کنم ؛ با یکدیگر به مغازه طلافروشی که گویا قبلا توسط وی شناسایی شده بود رفتیم ، چون مغازه فاقد دوربین مداربسته بود ؛ حالا که فکر می کنم متوجه شدم که این شخص بسیار حرفه ای بوده و به کارش تسلط داشته است . پس از ورود به مغازه این شخص از مغازه دار درخواست دستبند کرد که فروشنده نیز تعداد 4 عدد دستبند را با قیمت های متفاوت در اختیار وی گذاشت ؛ بنا به اصرار سارق ، فروشنده جهت توزین و تعیین قییمت دقیق دستبندها مشغول به انجام درخواست او شد و این دزد نیز به صورت کاملا حرفه ای یکی از دستبندها را سرقت Stealing کرد و از داخل مغازه خارج شد طوریکه نه من، نه فروشنده و حتی مشتری که داخل مغازه حضور داشت ، متوجه خروج وی نشدیم " .

همزمان با رسیدگی به پرونده اولیه ، وقوع سرقت های مشابه دیگری در محدوده ی بازار تهران به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد که در تمامی آنها فردی حدودا 40 ساله با حیله و ترفند ، به همراه زنان عمدتا جوان به مغازه های طلافروشی مراجعه و در آنجا اقدام به سرقت طلاجات از چندین مغازه ی طلافروشی کرده است .

یکی از زنان که فریب متهم اصلی پرونده را خورده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " در ناصر خسرو قصد خرید سرویس آشپرخانه را داشتم که مرد ناشناسی به من مراجعه کرد و خواهش و التماس کرد که مادرش به تازگی از سفر زیارتی برگشته و می خواهد برایش طلا بخرد . آنقدر التماس کرد که نهایتا قبول کردم ؛ با یکدیگر وارد یک مغازه طلافروشی شدیم ؛ یک خانم هم به عنوان مشتری در داخل مغازه حضور داشت که ایشان هم راهنمایی کرد . این آقا یک دستبند برداشت ؛ نفهمیدم دستبند را کی برداشت و ناپدید شد ؛ فکر کردم پشت ویترین رفته اما آنجا نبود . زمانیکه متوجه ی غیبتش شدم ، خودم اولین نفری بودم که موضوع را به شخص طلافروش اطلاع دادم . این شخص ماهرانه مرا فریب داد و حالا بدون هیچگونه گناهی گرفتار شدم " .

با توجه به شیوه و شگرد متهم در فریب زنان و در ادامه سرقت از مغازه های طلافروشی بازار تهران ، کارآگاهان با بهره گیری از دوربین های مداربسته و بازبینی تصاویر زمان سرقت ها موفق به شناسایی تصویر متهم پرونده شدند .

با شناسایی دقیق تصویر متهم از سوی مالباختگان و همچنین زنان جوانی که فریب او را خورده بودند ، تصاویر متهم جهت شناسایی در اختیار کسبه ی بازار تهران بویژه بازار طلا قرار گرفت تا در صورت مشاهده وی ، بلافاصله موضوع را به کارآگاهان اطلاع دهند .

سرانجام روز4 آبان ماه  کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم به همان شیوه و شگرد مجددا قصد سرقت از یک مغازه ی طلافروشی در پاساژ خرداد را دارد که توسط صاحب مغازه طلافروشی مورد شناسایی قرار گرفته ؛ بلافاصله با حضور در پاساژ خرداد ، متهم دستگیر و به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند .

متهم در همان اعترافات اولیه صراحتا به فریب زنان جوان با هدف سوء استفاده از حضور آنها جهت انجام سرقت هایش از مغازه های طلافروشی اعتراف کرد و عنوان داشت که این خانم ها هیچ دخالتی در سرقت ها او نداشته اند .

سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " در ادامه رسیدگی به پرونده و با توجه به شیوه و شگرد متهم در فریب زنان جوان و انجام سرقت از مغازه های طلافروشی سطح شهر تهران بویژه در محدوده بازار تهران و به منظور شناسایی دیگر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان پانزدهم خرداد – جنب کلانتری 113 بازار مراجعه نمایند .

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس بدست آمده از دوربین های مداربسته که باعث شناسایی و دستگیری متهم شد

رکنا: این دزد طلافروشی ها را می شناسید؟

 

رکنا: طعمه کردن زنان جوان برای سرقت از طلافروشی ها

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فروش " رایحه شهدا " غیر مجاز است! +عکس

پشت پرده های شوم و تلخ قاچاق دختران ایرانی!

5 شلیک خونین پسر نوجوان به همکلاسی اش در نیکشهر

جـاری ام می خواهد «هوو»یم شود!+ عکس

کیوان ماشین را به خارج از شهر برد و امیر مرا داخل خودرو آزار داد!

فیلم و عکس دیده نشده از کارگران پالایشگاه تهران در میان آتش + جزئیات

پایان شوم ارتباط پنهانی دختر 27 ساله با شوهر خواهرش + عکس

جهیزیه برای عروس ها خیالی / این 2 مرد را می شناسید + عکس

جوانی با روپوش سفید فریبم داد و .../ یک زن با من تماس گرفت و گفت پیمان شوهرش هست!

دختر زیبارو اجیر شد تا سهراب، پرویز را در دام شوم گرفتار کند! + عکس

اقدام هولناک با زن اول در مقابل چشمان زن دوم / مرضیه 24 ساعت بیهوش بود تا اینکه!!!

صدور فرمان قتل کودک 15 ماهه گرگانی از زندان

بلای وحشتناکی که هر شب بر سر کودک زباله‌گرد می آید / آزار جنسی و ...

لحظه هولناک حمله روح ! + فیلم واقعی

کدخبر: 321244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟