فیلم و عکس از لحظه به لحظه قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط شیطان + جزئیات و گفتگو
حجم ویدیو: 5.95M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش گروه جنایی رکنا، شنبه هفته جاری چوپان رهگذری در روستای کهریز از توابع شهرستان مهاباد جسد سوخته یک فرد ناشناس را پیدا و موضوع را پلیس Police گزارش می دهد. با حضور پلیس در محل مشخص می شود چند روز قبل پسر جوانی همراه دوستانش از خانه خارج و دیگر برنگشته است که احتمال می رود این جسد متعلق به وی باشد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به پسر 19 ساله به نام صادق است که شب پنجشنبه هفته گذشته همراه با دوستانش برای تفریح از خانه خارج شده است.

در ادامه، پلیس در گام نخست دوستان صادق را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کرد، دوستان صادق در بازجویی به قتل Murder هولناک وی اعتراف کردند.

دایی مقتول در تشریح ماجرا به خبرنگار رکنا، گفت: ساعت 9 شب پنجشنبه هفته گذشته صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و به احتمال زیاد شب برنمی گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش می شود و دیگر جواب مادرش را نمی دهد. زمانی که مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی صادق به نام دانیال می گیرد، دانیال می گوید: صادق در تبریز یک دوست دختر دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد.

دایی مقتول در ادامه گفت: من و پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک می شویم و ماجرا را به پلیس خبر می دهیم که متاسفانه چند روز بعد جسد وی پیدا می شود.

من که برای شناسایی جسد به سردخانه رفته بودم، از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق توانستم او را شناسایی کنم.

دایی مقتول درباره فیلمبرداری قاتلان از لحظه قتل صادق می گوید: فیلم که پخش می شود، صادق را در حال خون ریزی و بی هوش در صندلی عقب نشان می دهد و در یک جای دیگر فیلم دانیال صادق را از خودرو پیاده می کند و با ساطور به جانش می افتد که یک ضربه به کمر صادق و یک ضربه دیگر به گلویش می زند، صادق به طور کامل بی هوش می شود و در آنجا دانیال فریاد می زند " من شیطان Evil هستم و تو به جهنم می روی، حالا با ملیکا صحبت می کنی ( دوست دختر دانیال )".

دانیال فردای آن شب به محل جنایت Crime باز می گردد و می بیند که صادق هنوز زنده است در آن لحظه دانیال به صادق می گوید:" هنوز زنده ای و در این لحظه فیلم بنزین را روی صادق می ریزد و او را زنده زنده به آتش می کشد، دانیال هم در آن زمان با جسد در حال سوختن صادق به صورت سلفی از خود فیلم می گیرد.

دایی صادق در آخر گفت: یقین دارم که صادق عضو باند شیطان پرستی نبوده، به خاطر اینکه خود صادق قربانی عقاید اعضای یک باند شیطانی  شده است. حتی شایعه هایی درباره مصرف زیاد موادمخدر آنها در فضای مجازی منتشر شده که اصلا درست نیست، متاسفانه صادق قربانی یک باند شیطانی شده است. من شنیده ام حتی قاتلان تا به این لحظه از این کار ابراز پشیمانی نکرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قتل+مهاباد

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیشنهاد غافلگیرکننده نوجوان زلزله زده کرمانشاهی به وزیر بهداشت +تصویر

نوعروس شیطان صفت به زندگی با یک مرد راضی نبود / پلیس راز او را لو داد +عکس

اسیدپاشی وحشتناک روی صورت دختر زیبا + عکس قبل و بعد از حادثه

بغض بازیگر معروف زن به خاطر دیدن صحنه های دردناک تبدیل به گریه شد

دستگیری دختر وزیر سابق صحت دارد؟

وقتی زن باردارم را بدون لباس در جلوی شومینه دیدم دنیا روی سرم خراب شد +عکس

وقتی عکس مرد غریبه را در جیب مانتوی زنم دیدم، خشکم زد

ریحانه مچ شوهرش را با همسایه در انباری خانه گرفت ! + عکس

تجاوز به یک هزار دختر از سوی معلم یوگا + فیلم

خشم مردم از حجله رفتن دختر 9 ساله در مشهد

مرد دوجنسه عشوه آمد و دکتر به جای بوتاکس سیمان تزریق کرد+ عکس

این مرد همکاران خود را حامله می کرد ! + عکس

مردان ایرانی 169 زن جوان عراقی را در اربعین باردار کردند!؟

 

کدخبر: 312121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟