به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان سرقت در یکی از خیابان های منطقه بهار قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری 13 قدس برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.
ماموران با حضور در محل های سرقت دوربین های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند و موفق شدند تصویر یکی از متهمان سابقه دار که جوان 23 ساله ای است شناسایی کنند.
همین سرنخ کافی بود تا ردیابی های پلیسی آغاز شود و ماموران صبح چهارشنبه 5 شهریور ماه برای دستگیری متهم پای در مخفیگاه وی گذاشتند که این سارق حرفه ای با دیدن ماموران پا بهفرار Escape گذاشت.
ماموران پس از یک تعقیب و گریز طولانی وقتی دیدند که این سارق حرفه ای قصد تسلیم شدن ندارد با استفاده از قانون Law به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند و در این مرحله سارق جوان تسلیم ماموران شد.
دزد جوان پس از دستگیری گفت: به خاطر اعتیاد به مواد مخدر Drugs شیشه نیاز به پول داشتم به همین خاطر با توجه به مسلط بودن به محل زندگی مان اقدام به کیف قاپی، سرقت داخل خودرو و سرقت از خانه های همسایه هایمان در خیابان محل زندگی مان دست به سرقت می زدم و فکر نمی کردم کسی به من شک کند.
بنا به این گزارش، سارق جوان پس از اعتراف به دزدی theft هایش با دستور مقام قضایی روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 311267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟