اعدام در پایان ماجرای قتل همکار + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 93 و پس از درگیری خونین دو کارگر ساختمانی افغانی تبار در شهرستان هشتگرد کلید خورد. با کشف جسد غرق در خون «غلامعلی»- 27 ساله- تیم تحقیق با دستور بازپرس ویژه قتل Murder تحقیقات تخصصی خود را آغاز کرده و در گام نخست «حبیب» 266 ساله که ازدوستان و هموطن مقتول بود به‌عنوان مظنون بازداشت شد. مرد جوان که به گواه دیگر کارگران در روزهای پیش از قتل بارها با مقتول درگیر شده بود، در حالی که منکر جنایت Crime بود، در بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود و قتل را پذیرفت.
با اعتراف هولناک «حبیب» کیفرخواست وی به اتهام قتل عمد صادر شد و متهم از زندان Prison به شعبه یکم دادگاه کیفری انتقال یافت ودردادگاهی به ریاست قاضی Judge هدایت رنجبر و با حضور قاضی یزدان‌پور وخنک دار-مستشاران دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.
در این جلسه ابتدا اولیای دم خواستار قصاص قاتل The Murderer فرزندشان شدند. سپس متهم در جایگاه ایستاد و گفت:«من هرگز قصد کشتن Killingغلامعلی را نداشتم. روز حادثه Incident وقتی کار تمام شد وهمه کارگران ساختمان را ترک کردند ناگهان او به طرفم آمد و تقاضای شرم‌آوری کرد. من که از  شنیدن این حرف شوکه بودم با او درگیر شدم. در میان درگیری هم با تکه آجری که زمین بود ضربه‌ای به سرش زدم که بیهوش شد و روی زمین افتاد. من که بشدت ترسیده بودم با همان لباس‌های کار فرارکردم. قبول دارم که مرتکب قتل شده‌ام اما انگیزه قبلی برای کشتن او نداشتم و فقط برای دفاع از آبرو و حیثیتم عصبانی شدم و دستم به خون آلوده شد.»
در پایان جلسه و با اعتراف صریح متهم، قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز پس ازشور، متهم را به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 310966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟