به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 13 قدس آبادان در جریان سرقت Stealing از یک مغازه موبایل فروشی قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای کاوشگری در محل سرقت حاضر شدند.
ماموران در این مرحله به بررسی دوربین مداربسته داخل مغازه موبایل فروشی پرداختند و تصویر پسر جوانی که دست به این سرقت زده بود به دست آمد.
تیم پلیسی با مشاهده تصویر سارق پی بردند که وی پسر جوانی است که شب ها را در خیابان های شهر سپری می کند و همین کافی بود تا ماموران خیلی زود این جوان تنها را دستگیر کنند.
صمد 19 ساله که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: 15 ساله بودم که پدر و مادرم از هم طلاق گرفتند و هیچ وقت یادم نمی رود وقتی از مدرسه به خانه بازگشتم متوجه شدم هیچ کس در خانه نیست و حتی خانه پدری ام نیز فروخته شده و پدر و مادرم مرا رها کرده بودند.
پسر جوان در حالیکه اشک می ریخت افزود: وقتی به جستجو خانواده ام رفتم از بستگان پدری ام شنیدم که مادر پس از جدایی با مرد ثروتمندی ازدواج کرده و پدرم نیز به خارج از کشور رفته و جالب اینکه هیچ یک از فامیل ها نیز حاضر به سرپناه دادن به من نبودند تا اینکه مدتی در یک مغازه کار شروع به کار کردم و شب ها را در خیابان ها می خوابیدم.
وی ادامه داد: فشار زندگی باعث شد تا 2 ماه قبل به سمت مواد مخدر Drugs بروم و اعتیادم مرا مجبور کرد تا به سمت سرقت بروم و حالا پشیمانم.
بنا به این گزارش، پسر جوان پس از اعتراف به دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

اشک پشیمانی قاتل کم سن در جلسه دادگاه تهران

قتل عام 3 عضو یک خانواده در شامگاه دیروز خیابان یخچال

اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس

ازدواج های شوم یک زن جوان تهرانی + عکس

بازگشت به زندگی ناباورانه دختر بچه ای که به قتل رسیده بود +عکس

فیلم گفتگو با اژدها شرور معروف تهران / او بدون لباس در برابر خبرنگار ایستاد + عکس

فوری / قتل عام و خودکشی اعضای یک خانواده در خیابان یخچال

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

ماجرای 4 ساعت زجرکش شدن مهرنوش دانش آموز نخبه زیر اتوبوس اردو + عکس

خواننده جوان موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد + عکس

پیدا شدن جسد پسر 18 ساله پس از 4 روز جستجو در رودخانه زیاران + تصاویر

 

 

کدخبر: 301967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟