ماجرای سگی که حمید صفت به خانه ناپدری برد / پسران هوشنگ از مادر حمید هم شکایت کردند! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح دیروز حمید صفت، خواننده رپ که متهم است، پدر خوانده‌اش را به قتل Murder رسانده‌است، برای ادامه بازجویی  به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. در جلسه بازجویی دو پسر مقتول به نام‌های سهیل که محل زندگی‌اش در کشور فنلاند است و برادر ناتنی وی به نام توماس که از کودکی در کشور آلمان بزرگ شده و به زبان فارسی آشنایی ندارد، همراه یکی از دوستان پدرش و مادر حمید صفت حضور داشتند. 
ابتدای جلسه حمید صفت حادثه Incident را شرح داد. وی گفت: من قبول دارم روز حادثه مرتکب اشتباه شدم. آن روز نباید با هوشنگ درگیر می‌شدم.
من او را مثل پدر خودم دوست داشتم و او را پدر صدا می‌کردم. اعتراف می‌کنم که عصبانی شدم و با او درگیر شدم و با دست به صورتش ضربه‌ای زدم، اما هرگز به سرش ضربه نزده‌ام. متأسفانه بعضی از روزنامه‌ها نوشته‌اند که با گلدان کریستالی به سر هوشنگ ضربه زده‌ام، در صورتی که همان روز اول بازجویی اقرار کردم که گلدان را برای ترساندن او به دیوار کوبیدم. وی در ادامه خطاب به سهیل - پسر مقتول- گفت: پدر شما با مادرم بد رفتاری کرد و شما خودت را جای من بگذار که اگر فردی این رفتار را با مادرت داشته باشد، عصبانی نمی‌شوی‌؟ من می‌دانم که اشتباه کرده‌ام و الان قصد ندارم عملم را توجیه کنم، اما آن روز وقتی از هوشنگ خواستم با مادرم بد‌رفتاری نکند، مرا آرام نکرد و به من گفت که زدم که زدم و همین موضوع باعث عصبانیت من شد.
حمید ادامه داد: متأسفانه این روز‌ها خانواده من با شایعه‌های زیادی در فضای مجازی درباره من و حادثه رخ داده روبه‌رو هستند. مثلاً شایعه کرده‌اند که علی دایی برای آزادی‌ام وثیقه گذاشته است. در ادامه سهیل، پسر مقتول به نمایندگی از برادر و خواهرش با طرح شکایتی گفت: من در کشور فنلاند زندگی می‌کنم و کارشناس‌ارشد اقتصاد دارم. در کشور فنلاند بودم که از طریق یکی از دوستان پدرم متوجه حادثه شدم.

وی ادامه داد: به گفته یکی از دوستان  پدرم، حمید مدتی بود که رفتارش با پدرم خوب نبود و این بدرفتاری از زمانی شروع شده بود که حمید سگی را به خانه پدرم می‌آورد که پدرم اعتراض می‌کند. ما دو برادر و یک خواهر هستیم که خواهرم هنوز در کشور آلمان است و قرار است به زودی به ایران بیاید به همین خاطر هنوز مراسم خاکسپاری پدرم را انجام نداده‌ایم و از مادر حمید هم در خواست داریم در مراسم خاکسپاری پدرم شرکت نکند.

پدرم تمامی پول‌هایش را به مادر حمید داده بود، اما آنها پدرم را به قتل رساندند. من به نمایندگی از برادر و خواهرم از مادر حمید صفت به اتهام همدستی با پسرش در قتل پدرم شکایت دارم.

وی در پایان گفت: من درخواست روند قانونی پرونده را دارم و از حمید و مادرش هم می‌خواهم حقیقت حادثه را به قاضی بگویند، اما الان تا زمانی که نتیجه پزشکی قانونی درباره علت اصلی فوت پدرم اعلام نشود هیچ درخواستی در مورد قصاص متهم ندارم.
مادر حمید هم گفت: آن روز من مانع درگیری حمید و شوهرم شدم و در این درگیری دخالتی نداشتم. من و فرزندم خیلی به شوهرم خوبی کردیم. من حتی مدتی قبل از سهیل خواستم مادرش را که بیمار است به ایران به خانه ما بیاورد، اما او قبول نکرد. 
وقتی با هوشنگ ازدواج کردم، خانه‌ام را فروختم و به هوشنگ دادم تا مهریه همسرش را بپردازد. وی خطاب به سهیل گفت: حمید ارتباطش با پدر شما خوب بود و این حادثه اتفاقی بود. آنقدر که حمید کنار هوشنگ بود، شما و فرزندان دیگرش در کنار او نبودید. 
در پایان جلسه حمید صفت به دستور قاضی منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران راهی زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

دکتر ابراهیم یزدی درگذشت + عکس

زن ماساژور که قصد شراکت با بازیگر طنز داشت در دام شیطانی افتاد و ...

من زشت بودم ، خواهرم زیبا / داعشی ها با ما چه کردند ؟ + فیلم

شهادت بازیگر فیلم اخراجی ها در سوریه + عکس

پدر آتنا اصلانی برای اولین بار خندید! + عکس

فیلم کتک کاری یک زن با دوست دختر شوهرش در یکی از خیابان های تهران

تفریح دختر و پسر جوان ، به مرگ فجیع پدر خانواده ای ختم شد

پسر اهوازی خودش را دار زد

این زن حق رانندگی نداشت و حالا باید مجازات شود + عکس

بلایی که بر سر زن و مرد بی خانمان در مغازه های متروکه اتوبان بعثت آمد

ازدواج مجدد و عجیب بهاره رهنما + عکس

قاضی معروف پرونده‌های قتل، وکیل حمید صفت شد + عکس

ماجرای کشته‌شدن "مار دست‌ و پا دار" در جهرم! + عکس

اعدام در ملأ عام برای قاتل آتنا اصلانی + عکس

شکار 2 دختر شهرستانی با تاکسی تهران + عکس

محکومیت استاد دانشگاه به خاطر فریب دختر دانشجو در تهران + عکس

متین از من خواست تا مادرش را ببینم وقتی به خانه همسایه رفتم او تنها بود و ...

اعتراف شیطان به بلایی که سر دختر 14 ساله و 2 زن جوان آورد + عکس

اولین گفت و گو با قاتل وحشی در تهران + عکس

دختری که پدرش را کشت و با اره تکه تکه کرد

پدر پارس آبادی قاتل فرزندش را بخشیدند

جنگ روانی قاتل «آتنا» در دادگاه + عکس

کدخبر: 299047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟