به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، وقوع چندین مورد سرقت Stealing خانه در شهرستان آبادان سرهنگ سید محسن تقی زاده، رئیس پلیس Police شهرستان آبادان دستگیری سارق را در دستور کار مأموران تحت فرمانش قرار داد.
دراین راستا مأموران تجسس کلانتری 13 قدس ضمن حضور در محل های وقوع سرقت و تحقیق از صاحبان خانه ها متوجه این شدند که تمامی خانه هایی که مورد سرقت واقع شده است صاحبان آن کفتر باز و دارای کفترهای بسیارگران قیمت بوده و کله کفوریشان همراه لوازم با ارزش خانه آن ها به سرقت رفته است.
مأموران تجسس کلانتری 13 باشگردهای پلیسی و با استفاده از منابع اطلاعاتی و مخبرین توانستند چهار نوجوان کفترباز را که کفترهای قیمتی خرید فروش می کردند شناسایی و در بازرسی از خانه آن ها کفترهای قیمتی سرقتی را کشف کردند.
متهمان بلافاصله دستگیر و در بازجویی های فنی به جرم Crime خود اعتراف کردند. متهمان در اظهارات خود ادعا کردند که با شخصی بنام مهدی آشنا شدند و مهدی از آن ها می خواست تا سرقت ها را انجام دهند.
پس از اعتراف متهمان مهدی نیز در مخفیگاهش دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار زیادی اجناس سرقتی کشف وضبط شد. متهم در بازجویی های فنی گفت: برای سرقت خانه به همدست نیاز داشتم که تصمیم گرفتم از چندتن از نوجوانان کفتر باز و شرور محل برای سرقت استفاده کنم و به محض پیشنهادم آن ها قبول کردند و قرار بر این شد که موقعیت خانه ها را من به آن ها بگویم و لوازم با ارزش خانه برای من و کفترها برای آن ها باشد. متهم گفت: چندین فقره سرقت را با یکدیگر انجام دادیم و معامله خیلی خوبی بود تا اینکه دستگیر شدیم متهمان پس از اعترافات خود باقرار روانه زندان Prison شدندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

رفتار بی شرمانه داماد با نوعروس مشهدی!

نوعروس راز شوم داماد بی رحم را فهمید و ... + عکس

عجیب ولی واقعی / مرد شیطان صفت پس از آزار دختر 17 ساله میلیونر شد! + عکس

قتل خواهر جوان 10 سال پس از ازدواج پنهانی

حمله مسلحانه به مربی تیم فوتبال مطرح در یک رستوران نیشابور + عکس

شاهدی که در شهریار کشته شد + عکس

قتل عام 3 زن در خانه مادری + عکس

عکس 2 برادر نقره کار اردبیلی که با شلیک گلوله کشته شدند+ فیلم

قاتل پارک هشت بهشت دستگیر شد

قطع مچ دست کارگر کارخانه شالیکوبی در بابل

فوری / خودسوزی مرد پیمانکار جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16 تهران

فوری / شهادت جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در سراوان

مرگ غم انگیز دختر 18 ساله در شاندیز مشهد /مقصر کیست؟

عکس / سنگسار یک مرد توسط داعشی ها و فرزندانشان

 

کدخبر: 295205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟