به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس Police فتا تهران بزرگ گفت: در این پرونده متهم با طرح دوستی با فرزندان خانواده و اغفال وی به راحتی به تصاویر خصوصی خانواده دست یافته و با ارسال آن ها برای خانواده ایجاد مزاحمت می کرد.
این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: با ارجاع پرونده شکایت خانمی به پلیس فتا، وی اظهار داشت که شخص ناشناسی در فضای مجازی از طریق یک خط که به ظاهر مربوط به ایران نیست مبادرت به ارسال پیام‌هایی با درخواست‌های نامتعارف وغیراخلاقی برای ایشان کرده است.
وی ادامه داد: شاکی بیان کرد متهم با نیت سوء و انتقام با اغفال فرزند شاکی از وی تصاویر نامناسبی اخذ کرده و آن تصاویر را برای شاکی ارسال کرده است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری متهمی که با سوء‌استفاده از تصاویر پسر شاکی قصد آزار و اذیت داشت،خبر داد.
سرهنگ کاکوان گفت: با توجه به حساسیت موضوع با بررسی صورت گرفته با تلاش کارشناسان این پلیس در نهایت موفق به شناسایی متهم شده و با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد.
وی افزود: متهم به بزه خود معترف و انگیزه را اختلاف با شاکیه عنوان کرد، پرونده به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.
سرهنگ کاکوان تاکید کرد: حتما به فرزندان خود در خصوص رعایت موارد ایمنی در فضای سایبر آموزش دهیم و به آنها یاد بدهیم که هیچ‌گونه اطلاعات، تصاویر و فیلم را در این فضا در اختیار دیگران نگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟