17-5-1-19144motham-32

اعضای این باند با برگزاری‌ پارتی‌های شبانه در تهران و دیگر شهرها، پول زیادی به جیب می‌زدند.سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به فعالیت‌ شبکه‌هایی که در فضای مجازی جوانان را به سمت مصرف مواد‌مخدر سوق می‌دهند، گفت: یکی از این شبکه‌ها به نام «اسپایدر»، طعمه‌های خود را که بیشتر جوانان بودند برای مصرف موادمخدر، ازجمله کوکائین، گل‌، ال‌اس‌دی و... تشویق می‌کرد تا جوانان به مصرف مواد روی‌آورند. اعضای این گروه حتی جلسات و پارتی‌هایی در نقاط تهران برگزار کرده و طعمه‌های خود را به آنجا کشانده و سعی بر تأمین مواد برای آنها می‌کردند‎.

وی افزود: این شبکه با تشکیل گروهی در اینستاگرام و تلگرام Telegram طعمه‌های خود را جذب کرده و به فریب آنها می‌پرداختند و هر روز به تعداد اعضای گروه که اغلب جوانان بودند، اضافه می‌شد.سردار زاهدیان افزود: 7.5کیلو کوکائین در تهران توسط خانمی که سرشبکه این باند و اهل بولیوی بود، وارد کشور شده بود که وی مواد‌مخدر را در بین اعضای شبکه توزیع می‌کرد تا آنها را در اختیار طعمه‌هایشان قرار دهند. درحالی‌که تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی در این خصوص ادامه داشت این زن شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در فرودگاه تهران دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. ‎

سردار زاهدیان افزود: در ادامه تحقیقات در یکی از استان‌های شمالی کشور نیز مردی که مدیر شبکه بود و در باند این زن بولیویایی همکاری داشت، دستگیر شد. این مرد ایرانی بود و در تحقیقات بیشتر مشخص شد که همسر وی که یک زن اکوادوری است با او در زمینه توزیع مواد‌مخدر همکاری دارد و همدستش است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که این زن بیش از 4سال در زمینه تبلیغ و توزیع مواد‌مخدر فعالیت داشته است که پیگیری برای دستگیری وی ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر در ادامه گفت: در ادامه تحقیقات 3 زن دیگر که اهل بولیوی بودند نیز شناسایی شدند که در حال پیگیری موضوع هستیم و مشخص شده این باند تا‌کنون سه بار با جاسازی مواد‌مخدر در چمدان‌های خود به‌صورت ماهرانه(هرکدام از این زنان به‌صورت جداگانه و در 3مرحله) مواد‌مخدر وارد کشور کرده‌اند‎.

سردار زاهدیان افزود: شبکه موسوم به اسپایدر بیشتر مواد‌مخدری از نوع گل، ال‌اس‌دی و ماری جوانا می‌فروختند و بیش از یک‌سال فعالیت داشتند‎. رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر افزود: در این رابطه 9نفر دستگیر شدند که مشخص شده بالغ بر 40نفر در این شبکه فعالیت داشتند.

ضمن اینکه در مخفیگاه آنها 6کیلو انواع مواد توهم‌زا کشف شده و رایانه‌هایشان توقیف و تحت بازرسی قرار گرفته است. وی در ادامه گفت: اعضای این گروه بیش از 6‌ماه تحت کنترل پلیس در فضای مجازی بودند تا اینکه در نهایت گیر افتادند. ‎رئیس پلیس مبارزه با مواد‌مخدر به خانواده‌ها هشدار داد تا به نوع روابط فرزندان خود توجه داشته باشند و روابط آنها در فضای مجازی را رصد کنند زیرا تنها با نظارت خانواده‌ها آسیب فرزندانشان قابل کنترل و مدیریت است‎.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پروین شب عروسی کاری کرد که موهای داماد را تراشیدند +عکس

پارتی شبانه در قم / 45 زن و مرد میهمان به خاطر فساد و فحشا دستگیر شدند

مرگ دلخراش دختر 25 ساله در پارتی مختلط شبانه

نوعروس جوان مردهای محله را به جان هم انداخت / پوشش بد، رفتار با مردان نامحرم مریم را نمی توانستم تحمل کنم

وقتی شوهرم مرد احمد آقا ما را حمایت می کرد تا اینکه سونیا را با یک مرد غربیه داخل ماشین پرشیا دید و ...

تکه تکه کردن ماشین گران قیمت به دست نوجوانان کم سن و سال / صاحب خودرو اینها را آزار داده بود + فیلم

اقدام عجیب مجری طنز در برنامە پخش زندە او را تا یک قدمی مرگ برد+عکس

هاشم به خاطر شکنجه شیطانی زن آرایشگر به اعدام محکوم شد+عکس

خودم را به مردن زدم ولی خواهرم چشمانش باز بود که کشته شد و برادرم هی می گفت غلط کردم و ...+عکس

انتقام وحشتناک عروس از داماد / او ساعتی بعد از به هم خوردن جشن عروسی با مردی دیگر ازدواج کرد+عکس

محاکمه 2 برادر نوجوان به خاطر داشتن اسلحه و ... +عکس 2 پسر در دادگاه تهران

این پدر ارتشی پسرش را به خاطر ننوشتن مشق هایش با شوکر تنبیه می کرد + عکس

زن صیغه ای همسایه کاری کرد که نزدیکانم دسته جمعی کتکم زدند

فیلم سرقت مسلحانه از یک ساندویچی را ببینید+ عکس

این زن خارجی پسران ایرانی را در پارتی های شبانه به دام شوم می انداخت+عکس

جزئیات بیشتر از قتل سعید کریمیان و تاجر کویتی +عکس

اقدام شیطانی سرایدار زن در دبیرستان+عکس

سرباز براتی هم شهید شد / این سرباز در حادثه میرجاوه مفقود شده بود+عکس

انفجار دردناک در جگرفروشی پاسداران

کمین مار بوآ 1.5 متری در کلاس سوم ابتدایی + عکس

حکم قطعی شاه مازندران صادر شد + عکس

 

کدخبر: 261360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟