سرهنگ جواد جهانشیری رییس پلیس فتا استان خراسان‌رضوی گفت: با طرح شکایت آقایی مبنی بر مزاحمت فردی ناشناس در فضای سایبر، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس Police فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه به کارشناسان پلیس فتا گفت، همسرم را چندی پیش از دست داده‌ام و برای تجدید روحیه و زندگی مجدد قصد ازدواج با یکی از مشتریانم را داشتم اما به ناگهان متوجه شدم وی از سوی فردی ناشناس مورد تهدید واقع شده و قصد برهم زدن این رابطه‌ را دارد.

این مقام انتظامی ادامه ‌داد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکی و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز و پس از اقدامات فنی و عملیات زبده پلیسی توانستند رد متهم را در فضای سایبری شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم که زنی جوان بود را دستگیر و به مکان پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: متهمه که زنی 36 ساله بود در مواجهه با ادله فنی جرم Crime خود را پذیرفت و اعتراف کرد، مدت چهار سال است که منشی شاکی هستم و در جریان بسیاری از امور وی قرار دارم و خیال می‌کردم پس از دست دادن همسر بیمارش، حتما من کاندیدی برای همسری وی خواهم بود اما پس از اینکه متوجه شدم شاکی قصد ازدواج با فرد دیگری را دارد از همین روی با اخذ سیم کارت سرقتی و عضویت در شبکه اجتماعی و به دست آوردن شماره نامزدش، تعدادی فیلم و کلیپ برای وی ارسال کردم و وانمود کردم شاکی فردی بی‌مسئولیت و خوش‌گذران است و در نهایت با تهدید از وی خواستم تا از ازدواجش منصرف شود.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوی تصریح کرد: متهم با توجه به مستندات موجود و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟