ساعت 20:45سی‌ام اسفند و ساعاتی پس از تحویل سال، گزارش قتل مردی در اختیار قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس جنایی تهران قرار گرفت. قربانی حدودا 30سال داشت که جسدش زیر پلی حوالی جاجرود رها شده بود. به گفته پزشکی قانونی حدود 10تا 12ساعت از مرگ وی می‌گذشت و معاینات نشان می‌داد که بر اثر ضربات جسمی سخت جانش را از دست داده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که قتل در جای دیگری رخ داده و پس از آن قاتل The Murderer یا قاتلان، جسد را زیر پل Bridge بدون مدارک هویتی رها کرده بودند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شده است.

سقوط Fall مرموز

درحالی‌که تیم جنایی سرگرم تحقیق درخصوص نخستین قتل امسال بود، ساعت 21:30گزارش دومین جنایت در منطقه شوش به قاضی محسن مدیرروستا مخابره شد. این بار تیم جنایی راهی جنوب پایتخت شدند و در یکی از کوچه‌ها مقابل ساختمانی جسد مردی حدودا 50ساله را دیدند که به‌نظر می‌رسید از بالای ساختمان سقوط کرده است. هیچ‌کس اما شاهد صحنه سقوط نبود و به گفته پزشکی قانونی حدود 2یا 3ساعت از مرگ مرد میانسال می‌گذشت. کارآگاهان به تحقیق از ساکنان ساختمان پرداختند.

یکی از آنها دختر 17ساله‌ای بود که با دیدن قربانی وی را شناسایی کرد و گفت او به‌تنهایی در آپارتمان طبقه چهارم ساختمان زندگی می‌کرد. تیم جنایی در مرحله بعد راهی محل زندگی قربانی شد اما به جز مدارک هویتی وی، هیچ وسیله‌ای در آپارتمان وجود نداشت. مدارک شناسایی وی نشان می‌داد که او مردی 47ساله بوده و مدتی قبل از همسرش جدا شده بود. هنوز معماهای زیادی پیش روی تیم جنایی بود تا اینکه در تحقیق از سرایدار ساختمان، برخی از آنها حل شد. او گفت: قربانی به‌تنهایی در آپارتمانش زندگی می‌کرد و مدتی قبل همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته بود.

دادگاه او را محکوم کرده بود تا ماهی 6ربع سکه به همسرش بپردازد. گویا‌ ماه آخر قسط مهریه را پرداخت نکرده و همسرش حکم توقیف اموالش را از دادگاه گرفته بود. یک روز پیش از حادثه Incident همسر وی به همراه سمسار به آپارتمان آمد و تمام وسایل او را به قیمت 3میلیون تومان فروخت و پولش را برداشت. پس از آن دیگر مرد میانسال را ندیدم. کارآگاهان در مرحله بعد به بازرسی خانه قربانی پرداختند و متوجه ردپایی در آشپزخانه شدند.

درحال حاضر 2 فرضیه پیش روی کارآگاهان مطرح شده است. اول اینکه قربانی خودش را از پنجره به پایین پرتاب کرده و دومین فرضیه این است که فرد آشنایی پس از درگیری، مرد میانسال را به پایین پرتاب کرده و دست به جنایت زده است. هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان جنایی با دستور قاضی دست به‌کار شدند تا معمای این دو جنایت مرموز را فاش کنندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار پر بازدید نوروز 96 را بخوانید:

رفت و آمدهای عجیب به خانه زن دوم یک مرد / ابراهیم نمی دانست چه کسی به خانه زن باردارش می رود+عکس

آتوسا با لباس پسرانه به تهران آمد اما ...+ گفتگو و عکس

راز بزرگ و شوم نوعروس / شیدا ماشین لوکس سوار بود و ...+عکس

زنم با 3 مرد ارتباط شیطانی داشت / همه را کشتم، اعدامم کنید+ عکس

گفتگو با رقیه همسر شهروز قاتل بی رحم / او زیر سرش بلند شده بود

حمله شبح قرمز به اتاق خواب سهیلا در تهران+عکس

راز کثیف خانم منشی با سفر 7 روزه تاجر 2 زنه به ویلای زیبا لو رفت+عکس

نوزاد یک انسان در شکم حیوان مرده!+عکس

مجازات زن شوهردار و مرد شیطان صفت به خاطر کشتن کودک متولد شده از ارتباط شومشان+عکس

اقدام وقیحانه ای با نوعروس از شب جشن آغاز شد / داماد خیلی زود به دادگاه رفت+عکس

شکنجه شیطانی دختر 14 ساله در خانه استاد تئاتر + عکس

نقشه 100 میلیون تومانی سمیه در خانه دوست پسرش!+عکس

روش کثیف عروس خانم برای شناخت بیشتر خواستگارش

دختر بیست ساله‌ام به زور نیمه شب به خانه می آید...

رفتار وقیحانه احمد با همسرش / مرد همسایه به داد این زن رسید!+عکس

مدیر ساختمان شب ها در آپارتمان زن تنها چه می کرد؟ / این زن شب ها خواب نداشت تا اینکه...+عکس

با یک غفلت عفتم را از دست دادم / نقشه بی رحمانه سعید و دوستانش برای شکنجه کثیف مریم

زن 35 ساله با لباس مردانه به خوابگاه مردان رفت و ...

عروس 4 ماهه بودم که به خانه پدرم برگرداند و ...+عکس

دختران و زنان از این شهربازی سالم بیرون نمی آمدند / شعبده باز آنان را به خلوتگاه شیطانی می برد+عکس

 

کدخبر: 254596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟