جیغ زنانه در نیمه شب / 2 مرد قوی هیکل در خانه این زن چه می کرد؟+عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، نیمه‌شب بود که مردی با شنیدن سر و صدا از خواب بیدار شد و سایه‌ای را بالای سر خودش دید. این مرد که تصور می‌کرد همسرش از اتاق دخترکوچولوی‌شان بازگشته‌ است، وقتی دید هیکل مردانه‌ای پیش‌رویش است، خواست حرکتی کند که چاقویی را زیر گلویش احساس کرد.

چراغ خانه روشن شد و مرد 35 ساله از ترس محل نگهداری پول و طلاجات را به دو دزد The Thief نشان داد و آنها با برداشتن نزدیک به 100 میلیون تومان پول و طلا همراه با مرد صاحبخانه از اتاق خواب خارج شدند و به سمت در خروجی واحد آپارتمان رفتند.
همزمان در یکی از اتاق‌ها باز شد و زنی خواب‌آلود از آنجا خارج شد، دزدان که با روشن شدن چراغ پذیرایی خود را در برابر زن وحشت‌زده می‌دیدند، تهدید کردند که اگر سر و صدایی شود، شوهرش را خواهند کشت.
اما زن خواب‌آلود که شوکه شده بود، ناخواسته جیغ بلندی کشید و دزدان که غافلگیر شده بودند، در حالی که کیسه پول و طلاها هنوز در دستان مرد صاحبخانه بود، آن را جا گذاشته و گریختند.
چراغ خانه‌های ساختمان این زن و شوهر و برخی از همسایگان‌شان در کوچه یکی پس از دیگری روشن شدند و دزدان با رساندن خود به کوچه سوار وانتی که همدست‌شان در آنجا منتظرشان بود، گریختند.
دقایقی بعد پلیس Police 110 گزارشی از یک سرقت Stealing را دریافت کرد و جالب اینکه مردی ادعا داشت دزدان را هنگام فرار Escape دیده و شماره پلاک وانت سفیدرنگ‌شان را یادداشت کرده است.
طرح مهار خیلی زود جواب داد و دزدان هنوز از منطقه خارج نشده بودند که از سوی خودروی گشت پلیس کلانتری دستور ایست شنیدند و چاره‌ای جز تسلیم ندیدند.
سه مرد 30 تا 38 ساله که همگی از دزدان حرفه‌ای خانه بودند و بارها به زندان Prison افتاده‌اند، در  بازجویی‌های ابتدایی خود را بی‌گناه شناختند و به خودروی خالی خود اشاره کردند، اما وجود چاقو، شاه‌کلید و حتی نقاب بافتنی در خودرو پرده از دروغ‌گویی‌های‌شان برداشت.
«محمود» که رییس دزدان بود، به افسر تحقیق گفت: شگرد ما زنگ زدن و منتظر ماندن بود، اگر جوابی نمی‌شنیدیم و می‌فهمیدیم کسی در خانه نیست، با شاه‌کلیدهایی که داشتیم وارد می‌شدیم. بیشتر اوقات طبقه‌های اول ساختمان‌ها در نظرمان بود و بیشتر گاوصندوق‌ها را بار وانت کرده و پا به فرار می‌گذاشتیم. این بار نیز چنین کاری کردیم، اما وقتی داخل طبقه اول شدیم، در جست‌وجوی اشیای باارزش بودیم که مرد صاحبخانه ما را دید، شوکه شدیم و با تهدید چاقو تصمیم گرفتیم این بار تنها پول و طلاجات را ببریم. 
نقشه‌مان گرفت و در حال خروج از خانه بودیم که ناگهان زن صاحبخانه از اتاق دیگری خارج شد و با وجود تهدید جدی ما جیغ کشید. ما حتی فرصت نکردیم کیسه پول و طلاها را از آن مرد بگیریم و فرار کردیم.
ماموران که توانسته بودند پرده از فعالیت این سه دزد بردارند، به تحقیق از زن و مرد وحشت‌زده پرداختند. زن جوان که «معصومه» نام دارد، گفت: وقتی دزدان را دیدم، اصلا متوجه شوهرم نشدم، چشمانم هنوز تار می‌دید شاید اگر همسرم را می‌دیدم جیغ نمی‌کشیدم، اما از ترس همه قدرتم را به گلویم داده و جیغ کشیدم و آنها فرار کردند.
تماس‌گیرنده با پلیس نیز گفت که با شنیدن جیغ زنانه از پنجره به کوچه نگاه کرده و دزدان را سوار وانت در حال فرار دیده است.
مرد صاحبخانه که جان سالم به در برده بود، به ماموران گفت: زنگ خانه‌مان از روزی که باران باریده است، اتصالی پیدا کرده و سرویس‌کار برای تعمیر آن امروز و فردا می‌کند و دزدان حتما وقتی زنگ زده‌اند و دیده‌اند کسی پاسخگو نیست، به تصور خالی بودن خانه وارد شده‌اند.
«میثم» و «داود» دو دزد دیگر نیز شرکت در سرقت‌ها را به گردن گرفتند. میثم گفت: من راننده وانت هستم و به داخل خانه‌ها نمی‌رفتم، منتظر می‌ماندم تا دوستانم سرقت را انجام دهند، آنها حرفه‌ای هستند و این بار بدشانسی آورده‌اند.
داود نیز گفت: من و محمود سال‌هاست با هم سرقت می‌کنیم و قدرت بدنی خوبی برای جابه‌جایی اثاثیه یا گاوصندوق داریم، به خاطر همین هیچگاه مشکلی نداشته‌ایم.
بنابر این گزارش، این سه دزد شب‌رو تحت بازجویی هستند تا جزییات سرقت‌های‌شان فاش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 253721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟