سرهنگ "سید موسی حسینی" با اشاره به برخی رفتارهای هنجارشکنانه در لحظه تحویل سال در سمنان از بازداشت 25 نفر در همین خصوص خبرداد و گفت: از این تعداد، 7 نفر راهی زندان Prison شدند و بقیه نیز در حال تکمیل پرونده و معرفی به دادسرا هستند.

سرهنگ حسینی با بیان این که متاسفانه این رفتارهای مجرمانه باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی برخی مناطق جنوبی شهر سمنان شده افزود: عاملان این حرکات، پس از شناسایی با برخورد قاطع پلیس دستگیرشدند.

این مسئول انتظامی به استفاده از موادمحترقه پرخطر توسط این افراد در لحظه سال تحویل اشاره کرد و گفت: متاسفانه این هنجارشکنی ها، تبعات منفی در احساس امنیت دارد که به همین دلیل پلیس بدون اغماض با عوامل آن برخورد می کند.

وی همچنین به کشف بالغ بر 500 هزار عدد انواع موادمحترقه در سال 95 و دستگیری 62 نفر در این خصوص اشاره کرد و گفت: در سال 94 تعداد موادمحترقه کشف شده نزدیک به 300 هزار عدد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان بر نظارت خانواده ها بر رفتار فرزندان خود تاکیدکرد و به مخلان نظم و امنیت هشدارداد: افرادی که به دلیل این گونه هنجارشکنی ها و رفتارهای مجرمانه دستگیر شوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر می برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟