شلیک مرگ به پسری جوان در داخل رودخانه

سرهنگ احسانعلی آذر پودینه رئیس پلیس سراوان گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل Murder مسلحانه در داخل رودخانه ای در حاشیه این شهرستان، بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی در محل جسد پسر جوانی 20 ساله که بر اثر اصابت گلوله به قفسه سینه اش به قتل رسیده بود کشف شد که بلافاصله با انجام اقدامات تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی منطقه، قاتل The Murderer 24 ساله که با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت قصد فرار Escape داشت در یک اقدام ضربتی توسط پلیس Police دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهم یک قبضه کلت کمری کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و پس از مواجه شدن با ادله و مستندات پلیسی به قتل مسلحانه با استفاده از کلت کمری به دلیل اختلافات شخصی با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی سراوان با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری همدست قاتل با جدیت ادامه دارد خاطر نشان کرد: پلیس با مجرمان، هنجارشکنان و مخلان آسایش و آرامش مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟