سرنوشت سیاه دخترک در روز برفی/جسد این دختر در چاهی پیدا شد

به گزارش پلیس، «ویکتوریا ریمر» روز حادثه Incident در ایستگاه اتوبوس شهر «نوووکوزنتسک» روسیه ایستاده بود که اوگنی بوخارین 40 ساله سواربر ماشین‌اش جلوی او توقف کرد. دخترک با دیدن بوخارین که ازآشنایان خانوادگی‌شان بود بی‌درنگ سوار خودروشد. اما مرد شیطان Evil صفت در میانه راه مسیرش را تغییر داد و دخترک نگون بخت را به مخفیگاه شیطانی‌اش کشاند.

«اوگنی» پس از اقدام سیاه و وحشیانه دختر نوجوان، پیکر نیمه جان او را درون چاهی عمیق انداخت که دخترک بر اثر شکستن گردن وجمجمه‌اش به طرزدلخراشی کشته شد.

خانواده «ویکتوریا» ساعاتی پس از ناپدید شدن او درحالی که بشدت نگرانش بودند با پلیس Police تماس گرفته وکمک خواستند.ازآنجا که هیچ ردی ازدخترگمشده نبود عکس‌های او در شهرورسانه‌ها منتشر شد تا شاید سرنخی به دست آید. سرانجام تحقیقات ویژه جنایی پس از چند روز مأموران را به اوگنی بوخارین رساند. اما او که ازظن پلیس بشدت شوکه شده بود با داستان‌سرایی ادعا کرد دخترک را ناخواسته زیر گرفته است. اما در بازجویی‌های تخصصی بالاخره لب به اعتراف گشود و محل مخفی کردن جسد را نشان داد.مأموران پلیس و آتش‌نشانی هم در عملیاتی سخت و نفسگیر جسد دخترک را از عمق چاهی پر از گاز متان بیرون کشیدند و پیکر او را به پزشکی قانونی انتقال دادند. بررسی‌ها نشان داد ویکتوریا پیش از سقوط Fall زنده بوده و علت مرگش شکستگی سر و گردن بوده است.با توجه به اینکه متهم، دوست پدرخوانده قربانی بوده است، پلیس احتمال می‌دهد این جنایت Crime به مرگ ناپدری دختر نوجوان که چندی قبل در همین منطقه در تصادف Crash جان باخت ارتباط داشته باشد.به همین خاطر تحقیقات در این باره ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟