جزئیات سقوط مرگبار دو پسر در جشن تولد خیابان ستار خان

اواخر روز گذشته ماموران کلانتری ستارخان در تماس چند پسر جوان در جریان سقوط Fall مرگبار دو پسر قرار گرفتند. بلافاصله با حضور ماموران در محل آنها با جسد غرق خون دو پسر جوان در خیابان روبرو شدند. در تحقیقات اولیه از حاضران مشخص شد دو پسر جوان به علت سقوط از طبقه چهارم جان خود را از دست داده اند.

در ادامه با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل Murder تهران او دستور تحقیقات بیشتر در مورد این موضوع را صادر کرد. ماموران پلیس Police ابتدا اقدام به تحقیق از دوستان دو پسر جوان کردند که آنها مدعی شدند ساعتی قبل در جشن تولد یکی از دوستانشان که به صورت مختلط برگزار شده است، شرکت کردند.

یکی دیگر از افراد حاضر در میهمانی به ماموران گفت: دو دوستمان برای کشیدن سیگار به تراس آمدند و حین کشیدن سیگار به نرده های آنجا تکیه دادند که به یکباره نرده ها کنده و آن دو با هم ب از طبقه چهارم به کف خیابان پرتاب شدند.

بررسی های اولیه ماموران نشان می داد نرده های این خانه دچار اشکالاتی است، با این وجود به دستور بازپرس جنایی تهران اجساد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانون Law منتقل و از افراد حاضر در میهمانی تحقیقات تخصصی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟