عصر 28 خرداد ماه سال  94 پیکر نیمه جان احسان 20 ساله به بیمارستانی در تهرانپارس منتقل شد اما وی به خاطر شدت خونریزی ناشی از اصابت چاقو به سینه اش تسلیم مرگ شد. برادر بزرگ احسان به نام عارف که در بیمارستان حضور داشت به چاقو کشی اعتراف کرد و گفت: من برادرم را با چاقو زدم و حالا پشیمانم.

بدین ترتیب عارف 25ساله بازداشت شد. وی در تشریح جزییات ماجرا گفت: سر کار بودم که خواهرم هراسان با من تماس گرفت و گفت :چون برادر کوچکمان بدون اجازه لباس های احسان را پوشیده و به میهمانی رفته بود احسان عصبانی و با مادرمان درگیر شده و با لیوان به سر مادرمان کوبیده است.

وی ادامه داد: وقتی به خانه رفتم با مادرم روبه رو شدم که سرش باندپیچی بود. علت بد رفتاری احسان را از او پرسیدم و برادر کوچکم ناسزا گفت. به همین خاطر با هم درگیر شدیم. او مقابل همسرم ناسزاگویی کرد و گفت که باید خانه پدری مان را ترک کنیم. من و همسرم در حال بیرون رفتن از خانه بودیم که احسان با مشت به سرم کوبید و من که عصبانی شده بودم به آشپزخانه رفتم و با کارد ضربه ای به سینه اش زدم.وقتی خون از سینه برادرم بیرون زد ترسیدم و بلافاصله او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

به دنبال اعتراف های عارف وی روانه بازداشتگاه شد اما در همان روزهای ابتدایی پدر و مادر وی به دادسرای امور جنایی مراجعه و اعلام گذشت کردند. آنها گفتند مرگ احسان ناخواسته رخ داده و آنها بدون قید و شرط رضایت می دهند.

بدین ترتیب عارف با قرار وثیقه آزاد شد. وی قرار بود دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفر ی یک استان تهران محاکمه شود اما در جلسه دادگاه حاضر نشد. غیبت این متهم موجب شد تا قضات دادگاه غیابی وی را به 5سال زندان Prison محکوم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟