اعتراف «فرزین گرگی» و همدستش به پرسه زنی های تبهکارانه در خیابان های تهران + عکس

به گزارش رکنا، به دنبال گوشی‌قاپیهای متعدد در بازه زمانی یک ماه اخیر در محدوده بازار بزرگ تهران تیمی از مأموران انتظامی برای شناسایی و بازداشت متهمان این پرونده دست به کار شدند و به طور نامحسوس در محدوده‌های تعیین شده به گشت‌زنی پرداختند تا اینکه ساعت 21:30 شب گذشته حین گشت‌زنی در خیابان شهید مصطفی خمینی محدوده چهار راه سیروس به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکوک شدند و آنها را زیر نظر گرفتند تا اینکه دقایقی بعد سرنشینان موتورسیکلت مذکور تلفن‌همراه یک نفر را سرقت Stealing کردند.

سارقان زمانی که قصد فرار Escape داشتند با موتور به زمین خوردند و با پای پیاده فرار کردند که در این حین مأموران انتظامی برای بازداشت سارقان وارد عمل شدند که سارقان با چاقو به سمت مأموران حمله‌ور اما در نهایت توسط پلیس Police بازداشت شدند.

در بررسی لوازم همراه سارقان پنج دستگاه تلفن‌همراه سرقتی، 600 هزار تومان وجه نقد و یک چاقو کشف و همچنین مشخص شد موتورسیکلت همراه سارقان دارای سابقه سرقت است.

سارقان پس از بازداشت هویت خود را سعید و فرزین (مشهور به فرزین گرگی) معرفی کردند و پیش از ظهر امروز برای انجام بازپرسی به شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شدند.

سعید در اظهاراتش به علی وسیله ایردموسی بازپرس پرونده گفت: فرزین سردسته باند سرقت تلفن‌همراه و مشهور به فرزین گرگی بود، فرزین گرگ را دوست داشت و به همین دلیل این لقب را به او دادیم و من روی بازوهایم نقش گرگ را خالکوبی کردم، من در سرقتها راکب موتورسیکلت بودم و تاکنون پنج سابقه کیفری دارم.

فرزین نیز که در اعترافاتش تاکنون به 30 فقره سرقت تلفن‌همراه اعتراف کرده، به بازپرس گفت: سرقتها در خیابان شهید مصطفی خمینی، چهار راه سیروس، زیر پل Bridge ری انجام شده و بعضی روزها نیز در شمال شهر و مناطقی مانند پاسداران و هروی سرقت می‌کردیم، من گرگ را دوست دارم و به همین دلیل دوستانم به من لقب فرزین گرگی دادند، سرقت تلفن‌همراه نوعی تنوع بود و هیجان داشت و از این راه پول خوبی به دست می‌آوردیم.

سعید و فرزین پس از این اظهارات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات بیشتر در رابطه با این پرونده ادامه دارد همچنین تاکنون 14 مالباخته که در روزهای اخیر مورد سرقت تلفن‌همراه قرار گرفته‌اند با مراجعه به پایگاه اداره پلیس آگاهی سارقان را شناسایی کرده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232985 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟