به گزارش رکنا، ساعت 19:20 دقیقه یکشنبه 21 آذر ماه سال جاری پسر جوانی با مراجعه به ماموران پلیس Police آبادان از ماجرای ربوده شدن خواهر جوانش خبر داد.

این پسر به ماموران گفت: برای رفتن به خرید با خواهرم جلوی داروخانه ای در ایستگاه 6 کوی قدس قرار گذاشته بودم اما هر چه منتظر ماندم خبری نشد تا اینکه با خواهرم تماس گرفتم که صدای درگیری اش را شنیدم که از مرد جوانی می خواست تا او را رها کند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای عملیات نقطه زنی و رهایی دختر جوان وارد عمل شدند تا اینکه پس یک ساعت پسر جوان همراه خواهرش پای در کلانتری گذاشت و از ماجرای عجیبی پرده برداشتند.

مریم 27 ساله با چهره ای بهت زده گفت: با برادرم قرار داشتم تا با هم به خرید برویم و چون دیر کرده بودم تصمیم گرفتم با گرفتن خودروی به صورت دربستی خودم را سر ساعت به محل قرار برسانم که سوار بر خودروی پژو دودی رنگی که پسر جوانی راننده آن بود شدم.

وی افزود: هنوز لحظاتی نگذشته بود که راننده درهای خودرو را قفل کرد و با لحنی عصبانی پرسید که چرا او را تنها گذاشته ام و مرا با نام مهسا صدا می زد.

شوکه شده بودم و به پسر جوان می گفتم اشتباه گرفتید اما او اصرار داشت که من مهسا هستم و در حرفهایش می گفت چون تنهایش گذاشته ام معتاد شده است و این در حالی بود که کارت ملی ام را به او نشان دادم تا اثبات کنم من مهسا نیستم بی فایده بود.

یک ساعت در خیابان ها می چرخید و درحالیکه التماسش می کردم مرا رها کند توانستم با دادن آدرس خانه ام و نشان دادن مدارک خودم و خانواده ام به او ثابت کنم که من مریم هستم و مرا با دختر مورد علاقه اش اشتباه گرفته است تا اینکه مرا در کنار خیابان رها کرد.

مریم گفت: وقتی برادرم زنگ زد او نمی گذاشت جواب تلفنم را بدهم و توانستم در یک لحظه دکمه گوشی ام را فشار دهم که برادرم متوجه ربوده شدنم بشود.

در این مرحله ماموران با اطلاعات به دست آمده موفق به شناسایی راننده خودروی پژو شدند و وی را دستگیر کردند.

عماد وقتی فهمید به اتهام آدم ربایی دستگیر شده است گفت: سالها پیش عاشق دختر جوانی بودم که ناگهان مرا تنها گذاشت و دوری از دختر مورد علاقه ام باعث شد تا از خانواده ام جدا شوم و 4 سال است که به دنبال نامزدم که قرار بود با هم ازدواج کنیم گشتم.

پسر جوان در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: وقتی مریم سوار بر خودرویم شد شوکه شدم و باورم نمی کردم که بعد از 4 سال سرگردانی مهسا را پیدا کرده ام اما او اصرار داشت که مریم است و عشق گمشده ام نیست تا اینکه پس از یک ساعت با دیدن مدارکی که همراهش بود پذیرفتم که وی مهسا نیست.

ماموران در این مرحله وقتی با عکس عشق گمشده پسر جوان در گوشی موبایلش روبرو شدند متوجه شباهت زیاد مهسا و مریم شدم و مشخص شد که وی دختر جوان را با مهسا اشتباه گرفته است.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار بازپرس پرونده قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 232780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟